![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 februari 2009 Leeftijd: 25
|
elke keer als ik de tape verwijder na het spuiten dan trek ik soms hoekjes uit de net gespoten delen... weet iemand hoe dit komt en hoe ik hier vanaf kom? de body word er namelijk niet mooier op als dit gebeurd... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 40
|
Dat kan verschillende oorzaken hebben. - verf te dik gespoten - niet goed genoeg ontvet Wat je kan proberen: eerst met een scherp mesje voorzichtig langs de rand van het plakband snijden.
__________________ http://www.rcc-zoetermeer.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
En het soort verf. Plakband verwijderen voordat de verf uitgehard is.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| | |
| | #6 (permalink) |
Weblogartikelen: 2 | Faskolor vormt een laagje. Als dat eenmaal aan het uitharden is (en vaak te dik opgebracht), dan krijg je dat inderdaad. Dus dunner erop spuiten. Als het niet dekt, een afdeklaag met wit, zwart of zilver er overheen.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| | |
| | #8 (permalink) |
Weblogartikelen: 2 |
Nee, vooral de "niet dekkende" kleuren die vrij dik zijn. verdunnen met een paar druppels water helpt dan vaak. Dun aanbrengen en dan een afdeklaag met wit of zilver voor lichte kleuren of zwart voor donkere kleuren. Tape direct na het spuiten verwijderen en anders twee dagen uit laten harden alvorens te verwijderen.
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 17 februari 2009 Leeftijd: 25
|
dit heb ik met elke kleur die ik gebruik... de verf heeft een dag gedroogd voordat ik verder ging. ik verdun de verf altijd met een beetje water, dit meer om verstopping van de airbrush te voorkomen. ik denk zelf dat ik de tape sneller moet verwijderen als de verf nog flexibel is. ik denk dat ik dat maar moet gaan proberen |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2009
|
Misschien overbodig maar ik vraag het toch maar even Ondergrond goed geschuurd ? met 600 waterproef bijvoorbeeld Daarna een primer aan gebracht ? Dan zou het goed moeten zijn ..
__________________ Met mijn staart tussen mijn benen weglopen is niet mijn sterkste kant |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
| +1 Verf nooit laten hard worden en dan plakband verwijderen. Bij het verwijderen ook de plankband naar het gespoten/geverfde oppervlakte toe trekken en verwijderen. Primer gebruiken (al is dit een no go op lexan body's die aan de binnenkant gespoten worden snap ik wel) Ontvetten (niet noodzakelijk met dure ontvetters, Dreft doet dat even goed) Stevo
__________________ |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
| Citaat:
__________________ | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |