![]() |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
Ik heb de mijne van onderstaande site om wat te klodderen : RDG Tools - Online Engineering Tools Airbrush Compressor Kits Nette service, goeie feedback en niet duur. We hebben inmiddels sedert een jaar 3 van dergelijke kits en compressors in gebruik, allen werken gewoon perfect zonder meer. (prijzen in pond wel te verstaan) Stevo
__________________ Laatst gewijzigd door Stevo; 24 oktober 2011 om 21:47 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juni 2011 Locatie: Belgium - Brugge Leeftijd: 20
|
__________________ http://zillion-modelbouw.jouwweb.nl/ HPI savage 3.5 - tamiya M-05 - Kyosho Pure Ten EP III |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2008
|
Even een vraagje, die misschien ook wel voor de topicstarter van belang is. Kan je een airbrush ook gebruiken icm een bouwmarkt compressor? Ga uit van een compressor van 25 liter. Bedankt!
__________________ HPI MT2 18SS + alu knuckle arms, alu rear hub carrier en alu dampers |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2007 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 56
| |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 oktober 2009 Locatie: Zwolle Leeftijd: 25
| Citaat:
Greetz kevin | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
Iemand die dit weet? Neem aan van wel, mits je op de juiste druk met vochtafscheider spuit.
__________________ HPI MT2 18SS + alu knuckle arms, alu rear hub carrier en alu dampers | |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Heb de compressor namelijk al staan, maakt inderdaad herrie. Maar daar geef ik niet om, dan draag ik wel gehoorbescherming! En op lage druk (2á3 bar), is de tank niet eens zo snel leeg.
__________________ HPI MT2 18SS + alu knuckle arms, alu rear hub carrier en alu dampers |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
@RCniels, dit gaat perfect MITS je een vochtafscheider erop zet
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2011 Locatie: near Eindhoven Leeftijd: 31
|
kleine bumb... interessante topic. Zou eigenlijk up-to-date moeten blijven. Maar nu mijn vraag, voor degene die de Revell airbrush startset hebben gekocht. Hoe nauwkeurig kan je hiermee werken? Want ik hoor hier verschillende verhalen over.. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |