![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 15 oktober 2011 Locatie: Belgie, Antwerpe
|
Hallo, Ik heb een grave digger kap 1/8 van parmapse, en heb al 1 groote lastige vraag, ik heb geen airbrush, eerste kap die ik ga doen. Moet ik de binne of de buite kant spuiten? ![]() wss wel een domme vraag maar voor mij echt wel van belang... er zitten ook nog stikkers bij (mss dat dat iets uitmaakt)
__________________ |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2011 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 28
|
Persoonlijk zou ik de binnenkant spuiten. Zo beschadigd de lak minder snel tijdens het rijden, en heb je ook nog de glans van het kunststof zelf
__________________ Ben toch benieuwd vanaf welke leeftijd je lid kan worden ??? Jaja, IK WORD PAPPA |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2004
|
Beste Tom 666: Dit forum beschikt over meerdere zoekfuncties. Als je bijvoorbeeld in het witte balkje bovenaan de pagina (die staat dus net boven het knopje "zoeken") de woorden "body" en "spuiten" had ingetypt, was je op deze pagina uitgekomen: body spuiten - Google zoeken Had je dan nog de moeite gedaan om verder te kijken dan de eerste pagina, dan had je onder andere deze topics gevonden: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...-c-bodies.html http://www.modelbouwforum.nl/forums/...-een-body.html Oftewel: volgende keer eerst even zelf zoeken en als je het echt niet kunt vinden een nieuw topic openen (niet te snel opgeven, want er staat echt enorm veel informatie op dit forum) Laatst gewijzigd door Micropuller; 2 november 2011 om 09:01 |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 oktober 2011 Locatie: Belgie, Antwerpe
| Citaat:
bedankt he dominique
__________________ | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2009 Locatie: tussen breda en eindhoven
|
kap aan de binnenkant goed zuiver maken en evt licht opruwen. delen die je niet wilt spuiten afplakken (ook aan de binnenkant natuurlijk) en dan spuiten met verf voor lexaan bodies aan de binnenkant deze verf blijft enigzins flexibel zodat de verf er niet af klapt als je een rol maakt. gebruik je gewone verf dan komt die verf er waarschijnlijk wel af als je de kap indrukt.. het kan zijn dat er een folie laag aan de buitenkant van de kap zit en die is bedoeld tegen de spuitnevel. daar hoef je niets aan te doen voordat je de stikkers gaat plakken. tipje voor het plakken van de stikkers.(folie verwijderen natuurlijk) snij of knip de stikkers los van het vel en plak ze tijdelijk aan je body met een stukje afplaktape of schilders tape. en kijk zo of alle stikkers uitkomen en of ze naar je zin zitten. dan kun je de stikkers bevestigen bijna vergeten. maak voor het spuiten eerst de gaten om de body op je auto te monteren. dat gaat met een heldere kap een stuk makkelijker
__________________ als het haast heeft, moet je het door een ander laten doen |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Het moet weer helemaal in goud op snee beantwoord worden. Vooral geen links volgen.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |