![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2010 Locatie: Beigem, Belgium Leeftijd: 1
|
IK heb mijn 3m fine line masking tape op ebay gekocht. Tamiya heeft ook zo een tape, die kan je in de moelbouw speciaalzaak bekomen, ik dacht 3mm 6mm 9mm enzo voort.
__________________ Vario R22 E-Power G-Zapy scale Futaba 9Zap-WC2 2.4Ghz |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2010 Locatie: Beigem, Belgium Leeftijd: 1
|
Ik ben ook maar een debutant, ik gebruik het voor heli body's op fiberglass, ben nog niet aan het airbrushen toe, momenteel nog spuitbussen. Op ebay kan je de zoekterm 3m masking tape in typen of fine line Masking tape, dan krijg je wel van alle soorten gr
__________________ Vario R22 E-Power G-Zapy scale Futaba 9Zap-WC2 2.4Ghz |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 18 januari 2012 Locatie: Groningen Leeftijd: 33
|
Ik ben nog maar een amateur airbrusher maar met afplakken tot nu toe nooit afgelakt tussendoor en nog nooit verf meegetrokken ooit eens een tip gehad om de plakrand even over je broek of trui te halen om het iets minder te laten plakken wel na verwijderen van je maskeertape met een goed schoonmaakmiddel alles weer vet en lijmrestvrij maken tot nu toe altijd goed gegaan
|
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2008 Locatie: Nieuwegein Leeftijd: 45
|
ik gebruik 3M fine line tape, Tesa en frisk film. Tesa en Frisk laten wel lijmresten na en met watergedragen lakken is dat bij mij niet altijd een succes. Artool heeft ook maskeerfilm maar die is stevig geprijsd. Frisk film werkt goed met watergedragen lakken (zelf heb ik Fascolor en AutoAir) met motip lak werd het bij mij een nachtmerrie. 3M fineline gaat altijd goed. Ik heb wel ervaren dat goedkoop duurkoop is. Succes, Bob |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |