![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 11 december 2011 Locatie: Apeldoorn Leeftijd: 24
|
Ik las op het forum wel wat over het verwijderen van de verf van een lexan body alleen worden hier een heleboel verschillende dingen genoemd en is al een paar jaar oud. Wat werkt nu het beste om de verf te verwijderen van mijn lexan body |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 41
|
niet aan beginnen en gewoon een nieuwe body kopen.
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 28 mei 2010 Locatie: vlaams-brabant , belgie Leeftijd: 23
|
2nd that, gewoon een nieuwe kap kopen, als je een oude begint te strippen wordt de kap dof en/of broos je kan t ook met remvloeistof had ik ergens gelezen, ook geprobeert maar dan krijg je zo n vettig residue (dat ook nog giftig is) op je kap waardoor je ver niet meer goed hecht... zo laten (gebruiken als bash & crash kap) en een nieuwe kopen is de beste oplossing |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 41
| Citaat:
mvg Hans
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 1 maart 2010 Locatie: Zwolle Leeftijd: 40
|
Afgelopen zomer ook geprobeerd maar bereid je voor op slechte resultaten en het inleveren van een heleboel vrije tijd Je kunt het doen met remmenreiniger of zoals ik het heb geprobeerd met onverdunde Sorbo Blue Wonder. Hier moet je de kap soms wel 2 dagen in laten inweken maar dat werkt alleen als de kap met echte Lexan verf is gespoten en het kost je wel enkele flessen Sorbo. ![]() ![]() Dussssss, gewoon een nieuwe kap kopen
__________________ Laatst gewijzigd door Manta; 10 januari 2012 om 19:16 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 1 maart 2010 Locatie: Zwolle Leeftijd: 40
|
Haha das waar Kan ook met ecetonvrije nagellakverwijderaar maar dat heb ik gekocht en geprobeerd en vervolgens trok dit spul de weekmaker uit het lexan waardoor de kap heel broos werd en er spontaan barsten ontstonden.
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |