![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 19 oktober 2003 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 54
|
Hallo, Ik wil mijn duikboot mat zwart maken met schoolbordverf. Heeft iemand hier ervaring mee, over b.v. sterkte en met een verfspuit aan te brengen. Hans
__________________ U47, Neptune, Lafayette, Typhoon, Seaview 80" en zelfbouw. We willen allemaal oud worden, maar we willen niet oud zijn!! Gr. Hans V |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juni 2006 Locatie: Stein, Limburg Leeftijd: 53
|
Ik heb daar wel eens mee gewerkt (maar niet voor "natte toepassing"!). Liet zich prima spuiten (na juiste verdunning) maar is ook goed te verwerken met een verfrollertje. Was na aanbrengen net zo strak als met de spuit (en geen last van spuitnevel ( Wat betreft sterkte; wij hebben het gebruikt om een indoor racebaan (houten plaat) voor micro rc-autootjes te voorzien van een ondergrond met goede grip. En dat bleek zeer slijtvast. Grtz, Hans
__________________ No Guts No Glory! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 19 oktober 2003 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 54
|
Lijkt mij ook idd zeer slijtvast, maar zou je ook een primer moeten gebruiken voor op epoxy of polyester rompen? Hans
__________________ U47, Neptune, Lafayette, Typhoon, Seaview 80" en zelfbouw. We willen allemaal oud worden, maar we willen niet oud zijn!! Gr. Hans V |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |