![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #18 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
michel, heb je die decals nog efgelakt met een blanke lak of wat ? anders gaan ze naar zijn moer met nitro en methanol resten vrees ik. we hebben hier op het werk van die hele mooie laser wax printers, maar het daarmee stickers proberen te maken eindigde in fiasco dat wax spul is niet te beschermen met blanke lak.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2003 Locatie: Zaandam Strafpunten: 3 Leeftijd: 34
|
Thanx. @Gerard: Nee, dit was slechts een test. Ik heb net even een testje gedaan met een doekje en pure Coolpower 15% heli. Als je rechstreeks op de decals heel hard gaat schrobben met een doekje CP wordt het wat valer (na 10 seconde lang hard schrobben) Volgens mij heb je dit effect met standaard Raptor decals ook wel.
__________________ Gelukkig is de paardensport van mijn vriendin nog veel duurder |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
ik had toen ellende, maar dat was met een inktjet printer, misschien dat het idd met een laserprinter beter gaat
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #23 (permalink) |
|
nee die kan je gewoon kopen in de winkel. svp geen links naar downloads hier via het forum !
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2003 Locatie: Zaandam Strafpunten: 3 Leeftijd: 34
|
Ja het is jammer dat je geen wit kan printen. Ik denk dat als je de tip van Gerard gebruikt, om het achteraf nog een keer af te lakken, de kleuren nog intenser worden.
__________________ Gelukkig is de paardensport van mijn vriendin nog veel duurder |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Guest
|
Gaan we proberen Alleen momenteel even er geen slachtoffers voor (ehm, test auto's) , komt binnenkort een tank terug van het spuiten, en dat moet juist een beetje "mat" blijven, heb nog niet vaak glimmende tanks gezien ! Maar kan hem nu wel mooi omkatten naar een nederlander Stefan |
|
| | #29 (permalink) |
|
stfan je hebt ook addetiefjes om blanke lak mat te maken.
| | |
| | #30 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
Citaat:
| ||
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |