![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | ||
| Lid sinds: 21 oktober 2003 Locatie: Zaandam Strafpunten: 3 Leeftijd: 34
| Citaat:
__________________ Gelukkig is de paardensport van mijn vriendin nog veel duurder | ||
| | |
| | #33 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
Het moet dus worden: Een plaatje van 5 x 5 cm, met 600 dpi, zal op een maat van 10 x 10 cm nog maar 150 dpi zijn. Citaat:
| ||
|
| | #34 (permalink) |
| Guest
|
Whaaa, ergenis! (maar ik was gewaarschuwd) (1e keren ging het prima zonder extra papier) Satoer, hoe tape je dat extra papier er onder? Mijn tape kunsten met wat afplaktape wou nou niet echt lukken zeg maar (had t rondom "eromheen getaped") Over alle 4 de kanten zeg maar. Resultaat, "kreukels in de print" O ja.. en een paar velletjes stickerpapier in de printer gedraaid.. grom Mvg! Stefan |
|
| | #35 (permalink) |
|
Alleen een plabandje aan de bovenkant, en dat omgevouwen op het A4tje wat je er onder hebt. (dus niet rondom) Dan de kant met het plakbandje aan de bovenkant als eerste in de printer. Ik heb op deze manier nu al zo'n 12 printjes gemaakt zonder problemen.
__________________ Gelukkig is de paardensport van mijn vriendin nog veel duurder |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 april 2005 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 41
|
ik heb een ontwerp (tekening op papier) voor een badge. dit willen we maken voor ons " rc-parateam....." wie kan deze tekening verder uitwerken zodat deze op een badge geborduurd kan worden. pieter |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
Inscannen en overtrekken in illustrator of Coreldraw. Opslaan als ".EPS" of ".AI" bestand, met dit bestand kunnen ze de borduurmachine mee aansturen.
__________________ Gelukkig is de paardensport van mijn vriendin nog veel duurder |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2006 Locatie: belgie
|
die papier vellen van Xerox zijn wel erg duur
__________________ owner of a MT-2*****Savage SS 4.6 is home*****Spectrum DX-2*****Kyosho Majesty** |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 september 2006 Locatie: Heerde Leeftijd: 22
| Citaat:
scrolde net ff naar boven, zag dat t al gepost was, was ik dus niet de enige die het opviel :P | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |