![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #182 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
ook zelf gespoten ? ziet er goed uit !!
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #183 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: Apeldoorn Leeftijd: 30
|
ik zie een JvG (Jeroen van Gog) handtekening op de vleugel....
__________________ www.armc.nl |
| | |
| | #185 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2004 Locatie: Sprang-Capelle Leeftijd: 30
|
Het nieuwe seizoen staat weer voor de deur. Daarom ben ik weer bezig met het spuiten van shockies. Zie hier het eerste resultaat voor dit seizoen: ![]() ![]() ![]() ![]() Ben benieuwd of andere ook al bezig zijn met nieuwe kistjes te spuiten/bouwen.
__________________ **DOAME** Airbrushen van een Krill Katana 33% Bouwverslag mini Sukhoi Filmpje van de EF16's Laatst gewijzigd door Jeroen van Gog; 6 oktober 2008 om 11:27 |
| | |
| | #186 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
ziet er mooi uit jeroen! vooral die details op de staart ziet er super uit!
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| | #190 (permalink) | |
|
Bedankt allemaal voor de reactie's! Citaat:
__________________ **DOAME** Airbrushen van een Krill Katana 33% Bouwverslag mini Sukhoi Filmpje van de EF16's | |
| | |
| | #191 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Heeft je Katana ondertussen al eens gevlogen? Grt.
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #193 (permalink) |
| Nee, hij heeft nog niet gevlogen. Wel ben ik met inbouwen van de componenten al ver klaar. Het doel is om hem in Maart / April in te gaan vliegen.
__________________ **DOAME** Airbrushen van een Krill Katana 33% Bouwverslag mini Sukhoi Filmpje van de EF16's |
| | |
| | #194 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2003 Locatie: Emmeloord vlieg bij lvc emmeloord Leeftijd: 23
|
Jeroen, Zou je mij (eventueel in email) wat meer kunnen vertellen over hoe je de staart hebt gedaan en hoe je de verf zo mooi er op krijgt, Als ik het spuit word het snel wat vager.
__________________ www.lvc-emmeloord.nl Bigjim 2.7m DLE 111 Zoder sukhoi 31 2.3m 3W 70 Cap 232 2m zenoah 62 |
| | |
| | #195 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2007 Locatie: Delft Leeftijd: 19
|
Echt mooi Jeroen!! Waar haal jij die verf? die van mij duurt 10 minuten voor het droog is (in de zon En heeft er iemand nog ideeen voor mijn aeromusical vliegtuig? ik zit een beetje zonder inspiratie, dus dan wordt het al snel gewoon een paar strepen. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |