![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2004 Locatie: Sprang-Capelle Leeftijd: 30
|
__________________ **DOAME** Airbrushen van een Krill Katana 33% Bouwverslag mini Sukhoi Filmpje van de EF16's |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2005 Locatie: Hoogvliet
|
Nou zeg dat wel , ik heb me ogen uitgekeken naar die mooie shocksters hier Ik heb er ook een Geeft wel inspiratie om er nog een te gaan maken en eens lekker los te gaan met de airbrush :P |
| | |
| | #51 (permalink) |
|
Ben ondertussen begonnen aan de Yak voor Derk die hij zal gaan gebruiken voor zijn Aeromusical. Ra ra op welke muziek vliegt Derk Zo de onderkant is af, nu eens gaan verzinnen wat ik met de bovenkant ga doen. Groeten Jeroen.
__________________ **DOAME** Airbrushen van een Krill Katana 33% Bouwverslag mini Sukhoi Filmpje van de EF16's |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2003 Locatie: Emmeloord vlieg bij lvc emmeloord Leeftijd: 23
|
jammer dat het hoogte roer ed lichter zijn
__________________ www.lvc-emmeloord.nl Bigjim 2.7m DLE 111 Zoder sukhoi 31 2.3m 3W 70 Cap 232 2m zenoah 62 |
| | |
| | #54 (permalink) |
|
@Raymon, Dat je kleur verschil ziet komt door de flitser. @Theo, Er zit wel wat James Bond in de muziek van Derk z'n aeromusical alleen is dit gecombineerd met wat andere muziek stukken.
| | |
| | #59 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2004 Locatie: Scheveningen Leeftijd: 28
|
uuuh, die van mij ga ik er maar niet op zetten! haha, heb laatst ff met een spuitbus lopen klooien. Gewoon op een groot vel papier "Extra 300" uitgesneden en dat vel los op de vleugels gelegd. Hoppa, spuitbus eroverheen, nog een keer, en idd. Als je het los erop legt loopt het natuurlijk half eronderdoor (vooral als je te dik spuit en het papier zelfs opbolt |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |