![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #61 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2004 Locatie: Sprang-Capelle Leeftijd: 30
|
@Sietse, Je methode met het vel werkt wel als je het eerst even licht insmeert met wat Pritstift. Spuit dan in drie dunne lagen je verf erover met wat tussenposes. Bij de laatste laag kun je het vel er weer afhalen. De lijmresten die dan zijn blijven zitten kun je dan later wanneer de verf droog is weghalen met een vochtige doek. Zorg dat je niet te lang wacht met het verwijderen van het vel omdat anders de Prit al is opgedroogd. Groeten Jeroen.
__________________ **DOAME** Airbrushen van een Krill Katana 33% Bouwverslag mini Sukhoi Filmpje van de EF16's |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Lid sinds: 8 april 2004 Locatie: Velden (Nederland) Leeftijd: 23
|
hier een paar foto's van mijn spyder f3a. ik heb inmiddels al weer een nieuwe gebouwd want deze zag er na een dagje indoor vliegen in alphen niet meer al te best uit hier de foto's.
__________________ | Logo 6003D | blade mcpx | shockflyer yak 55 | Wow hotliner | Mpx Funjet | |
| | |
| | #65 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 juni 2003 Locatie: Tilburg
|
Wow, goed bezig Jeroen Mischien volgend jaar in de winter een "Airbrush-clinic" gaan geven Jeroen Citaat:
__________________ Flying RC-helicopters isnt a hobby...it's a way of life... | |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2003 Locatie: Emmeloord vlieg bij lvc emmeloord Leeftijd: 23
|
@wobben na een vlucht toch kapot?
__________________ www.lvc-emmeloord.nl Bigjim 2.7m DLE 111 Zoder sukhoi 31 2.3m 3W 70 Cap 232 2m zenoah 62 |
| | |
| | #68 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2004 Locatie: Sprang-Capelle Leeftijd: 30
|
Ik gebruik de spuitbusjes van Styro Colors welke voordelig te krijgen zijn bij Elbe hobby Supply in Rijen. Een busje van 150ml kost €3,60. (De busjes van Graupner zijn hetzelfde maar meestal wel iets duurder) Hier mijn laatste creatie, een Shockwave 108%. @Marcel, Ik zit er aan te denken om een filmpje te gaan maken wanneer ik onze Yak's ga spuiten. (zoek alleen nog een camera man of vrouw, mijn voorkeur gaat uit naar de vrouw!) Groeten Jeroen.
__________________ **DOAME** Airbrushen van een Krill Katana 33% Bouwverslag mini Sukhoi Filmpje van de EF16's |
| | |
| | #71 (permalink) |
|
sorry hij lag daar wel ver uit elkaar
__________________ www.lvc-emmeloord.nl Bigjim 2.7m DLE 111 Zoder sukhoi 31 2.3m 3W 70 Cap 232 2m zenoah 62 |
| | |
| | #73 (permalink) |
| Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Hoofddorp
|
__________________ NEW: Video's 2005-2006-2007-2008 (high quality) op: http://home.quicknet.nl/qn/prive/d.vandervecht/ |
| | |
| | #74 (permalink) |
|
die was toch niet voor derk bedoeld?
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |