![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #841 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: heerhugowaard noord-holland Leeftijd: 16
|
ja maar ik heb ze liever niet naja als rctechnics de spullen maar optijd verzend (nieuw x-tal) eers maar even naar de kapper en dan me yakie af maken groet tom,
__________________ gang is alles!!! dan kom je tenminste ergens |
| | |
| | #842 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: heerhugowaard noord-holland Leeftijd: 16
|
zo mn yak is af hij word op de camping in elkaar gezet k zal nog wel ff een klijn verslagje maken groet tom
__________________ gang is alles!!! dan kom je tenminste ergens |
| | |
| | #843 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2003 Locatie: Emmeloord vlieg bij lvc emmeloord Leeftijd: 22
|
__________________ www.lvc-emmeloord.nl Bigjim 2.7m DLE 111 Zoder sukhoi 2.3m 3W 70 Swift S1 4.3m |
| | |
| | #848 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2007 Locatie: Delft Leeftijd: 19
|
De nieuwe shock die ik heb gebouwd voor stichting hoogvliegers. De stichting zet zich in voor chronisch en terminaal zieke kinderen, reden genoeg voor mij om me toch even uit te sloven. Op 4 september gaan zo'n 100 kindertjes de kans krijgen om dit vliegtuig te mogen besturen! ![]() Simpel en strak, het vliegtuigje is er gewoon opgekwast met verdunde acryl verf, het totaal is in iedergeval iets om blij van te worden. ![]() De kist weegt 115 gram zonder accu en zal hopelijk ook aardig goed vliegen. grt Ron www.stichtinghoogvliegers.nl |
| | |
| | #849 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2003 Locatie: Made Leeftijd: 33
|
Dat ziet er goed uit Ron !!!! Ik denk dat we weer een boel kinderen blij gaan maken dit jaar, zeker met zo'n speciale hoogvliegers-thema-kist..... Nice work !
__________________ http://home.hccnet.nl/corne Ik kocht mijn kist als ARF, en verkocht hem als bouwpakket |
| | |
| | #852 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2007 Locatie: Delft Leeftijd: 19
|
Het kleurenschema ben ik erg tevreden over, ik denk dat ik mijn wedstrijd modellen ook in deze formatie ga spuiten. Complimenten voor de tekening Winfried, het is de eerste die ik zo van de tekening uitgesneden heb, en die nog gelijk past ook. Vliegen heeft ie nog niet gedaan, dat zal later deze week gebeuren omdat ik dat toch indoor wil doen. Met 115gr zonder accu is het ook best netjes, dan komt ie op zo'n 131gr RTF en +/- 150 met hoogvliegersaccu. Waar moet het zwaartepunt komen? want dat staat niet op de tekening. Ik heb wel gegokt, maar kan het beter in 1x goed doen. |
| | |
| | #853 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 mei 2003 Locatie: Velserbroek Leeftijd: 45
|
Hoi Ron Helaas, zwp weet ik niet meer, dus je zal het proefondervindelijk moeten uitvinden.... Als je iets hebt wat voor jouw werkt, geef dat dat even door, dan zet ik dat alsnog op de tekening erbij.... GroetW |
| | |
| | #854 (permalink) |
|
Het kan natuurlijk niet gebeuren dat dit draadje met het indoorseizoen weer op gang komende op pagina 2 blijft staan... Ben weer wat bezig geweest met een clik!. Voorlopig is alleen de verticale romp klaar. Ik ga nu eerst aan een kist voor iemand anders beginnen...daarna zal ik met deze verder gaan....en uiteraard foto's posten..... ![]() ![]()
__________________ http://home.hccnet.nl/corne Ik kocht mijn kist als ARF, en verkocht hem als bouwpakket Laatst gewijzigd door Corné; 13 oktober 2010 om 23:39 |
| | |
| | #855 (permalink) |
|
Zo dan nu eerst wat foto's van de SUKYAK die ik aant airbrushen ben voor ene peter.....als dank voor de compressor... Tis een afgekeken schema.....maar jah dat mag de pret niet drukken..... Hier wat foto's van de beginfase... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vorderingen volgen.....
__________________ http://home.hccnet.nl/corne Ik kocht mijn kist als ARF, en verkocht hem als bouwpakket |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |