![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Het lijkt me leuk als iedereen die zelf een Shockflyer bouwt dan ook even een foto in dit draadje post met het zelf ontworpen kleurenschema SVP alleen foto's posten in dit draadje en je evt. reaktie op de ontwerpen, discussie over bouwtechnieken en brushless etc. graag in het Shockflyer draadje! Ik begin met wat ontwerpen van Jeroen van Gog die ik erg mooi vind: ![]() Edge Een F3A ![]() En nog tweemaal Edge... Forumlid Jeroen_van_Gog spuit overigens ook op verzoek jouw model! |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 8 april 2004 Locatie: Velden (Nederland) Leeftijd: 23
|
toepasselijke naam "van Gog", alleen net iets anders geschreven. hier is mijn ontwerp, hij is wel niet gespoten maar gewoon geverft met een roller en gekleurd met een stift. in de toekomst wil ik ze gaan spuiten met een airbrush van mijn vriend.
__________________ | Logo 6003D | blade mcpx | shockflyer yak 55 | Wow hotliner | Mpx Funjet | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2003 Locatie: Emmeloord vlieg bij lvc emmeloord Leeftijd: 22
|
__________________ www.lvc-emmeloord.nl Bigjim 2.7m DLE 111 Zoder sukhoi 2.3m 3W 70 Swift S1 4.3m |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2004 Locatie: Sprang-Capelle Leeftijd: 30
|
He Vincent, Het is inderdaad goed gelukt met de verf zie ik. Hier een foto van mijn Knuffel. ![]() En nog een Edge. Samen op een plaatje. ![]() En zoals Pjotrrr al zei, spuit ik op aanvraag ook voor U! p.s. leuk om eens te zien wat anderen allemaal maken. Vriendelijke groet Jeroen.
__________________ **DOAME** Airbrushen van een Krill Katana 33% Bouwverslag mini Sukhoi Filmpje van de EF16's |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: Apeldoorn Leeftijd: 30
|
__________________ www.armc.nl |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 27 april 2003 Locatie: Almelo Leeftijd: 46
|
mijn eerste knuffel'tje eigen ontwerp,... lekker wit met stift de KLM knuffel knuffel met logo van circus festival circus festival
__________________ Wie dit leest,.....is niet aan het bouwen www.ModelVliegclubNijverdal.nl & www.RCFlyer.nl |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
| Citaat:
Hier 1 toen ik geen tijd had om hem mooi te maken, maar ik wind een kale witte knuffel ook weer zo lelijk. ![]() En deze was na wat insperatie van de redbull airrace (versteeg) ![]() Ik zoek nog leuke ideeën voor een volgende dus dit is een handig topic
__________________ - | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 12 februari 2003 Locatie: Drenthe Leeftijd: 27
|
Hey Nando, Zo zoek ik ook nog leuke designs voor 2 nog liggende plaatjes. Ik heb zelfs voor in de lessen op school al een tekenboek mee. en de nodige kleurplaten van knuffels gemaakt Groeten Vincent |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |