![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2005 Locatie: Antwerpen
|
Al veel mooi spuitwerk hier gezien en ik dacht: "nu nog een paar bootjes want die zijn in de minderheid lijkt me *edit*: de links ff gerepareerd; foto's waren weg wegens aanpassingen aan onze site ![]() ![]()
__________________ Boattroubles speedbotenforum |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Ze zijn niet alle drie van mij maar ik heb ze wel zelf gespoten. De laatste was van mij maar die zit nu in Engeland. Ondertussen zijn we weer volop aan andere projectjes bezig... Was me even vergeten voorstellen Ik ben Tom Feyen, woon in Ekeren (noorden van Antwerpen). Modelbouw is sinds 1985 een virus waar ik aan vasthang. Jarenlang heb ik met autotjes gereden (competitie 1/10; 1/12;1/18 off en on road) maar sinds 1997 ben ik verslaafd aan boten (snel en electrisch
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 22 oktober 2003 Locatie: amsterdam Leeftijd: 25
|
heej ik spuit ook boten. doe het alleen niet met airbrush hier wat voorbeelden van mij ![]() ![]() de eerste boot is een boot in opdracht gespoten. de andere 2 zijn van mij zelf. ik spuit dus ook boten/modellen in opdracht. kijk hier op de site voor meer info groetjes jaimy |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
@jaimy Wat voor een site bedoel je dan probeer het zelf eens site bestaat niet meer zeggen ze of is verhuisd mag jij uitzoeken waar het zit A U Bik spuit dus ook boten/modellen in opdracht. kijk hier op de site voor meer info
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Hey Andy...long time no see
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 oktober 2003 Locatie: amsterdam Leeftijd: 25
| Citaat:
als het goed is doet ie het nu weer wel. groetjes jaimy | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Leeftijd: 30
|
Volgens mij weet iedereen wel hoe je een boot moet spuiten. Alleen het airbursh gedeelte lijkt mij wel interessant. Misschien een kleine tutorial schrijven? @Jaimy Jouw spuitwerk is toch gewoon simpel en standaard? Wel mooi verder
__________________ Futaba 9Z WCII/Parkzone P47/ E-Flite PT-17 /H9 Piper Cub/Robbe-B25/ Align T-Rex 450SE Futaba 3PK/ HPI Baja 5b SS/FG F1 Competition/ HPI E10 drift/Losi Micro Baja/Tamiya Scania |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Een totorial schrijven is niet evident maar euh...zelf heb ik het ook allemaal online gehaald en veel (lees: heel veel) oefenen. Een voorbeeld van waar een en ander interessants te vinden is: http://www.howtoairbrush.com/Lindex.htm
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2005 Locatie: Leeuwarden Leeftijd: 25
|
hier eentje van mij dan maar, is een hydromite voor eigen gebruik. Opzich niet echt speciaal (ben nog aan oefenen met airbrush) en gewoon gedaan met motip spuitbussen ![]() @ tom, ik zie geen foto's...?? edit: de foto's doen het nu wel!! toppie groet jurriaan
__________________ Never underestimate a woody 'Flat Cat': 115 km/h @ Henschotermeer '11 |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 31 januari 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 30
|
niet speciaal zegt ie dan. ik ben al blij als ik 1 kleur geheel heb gespoten. @ all of you: Ziet er prima uit
__________________ [Piccolo V2: flying] [Revo:Running] [Savage:Running] [Ofna CD3 as an bullit] [T-rex: RTF] |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |