![]() |
| | #1 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
marcel van raak vroeg om 2 raptor kappen te spuiten voor zijn raptor 90's. hij was zo tevreden met het kleurenschema op zijn raptor 50 (de jason krause kleuren) zoals gespoten in de tutorial : airbrush fotoverslag:raptor 50V2 canopy (veel fotos) dat hij graag de raptor 90 kappen in eenzelfde schema wilde hebben. de 90 kappen zitten zo mooi in de blanke lak dat ik ze niet polijst, polijsten haalt welliswaar net die tiende procent meer BLING naarboven, maar als je door de lak heem polijst is het huilen met dikke traantjes zogezegd, zo gedaan en hier is het resultaat, ik hoor wel wanneer je ze komt halen marcel de raptor 50 kap van toen: ![]() en zijn raptor 90 broeders:
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
whats next marcel ? die hirobo evo moet natuurlijk ook een mooi kapke op he
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 december 2002 Locatie: Boxtel Leeftijd: 37
| Citaat:
Rick | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juni 2003 Locatie: Tilburg
| Gerard wat heb je het weer mooi voor elkaar,echt een waar kunstwerk Ik ben benieuwd hoe ze er in het echt uitzien. Als ik aankomende week tijd heb kom ik wel even langs.... Whats next vroeg je? Nou wat dacht je van: -Freya Canopy -T-rex Canopy -Hummer 3D Pro canopy Je hebt vast nog wel wat verf over hehe Groeten, Marcel
__________________ Flying RC-helicopters isnt a hobby...it's a way of life... |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
komt allemaal goed @rick NT uit geloofsovertuiging spuit ik geen shockflyers
| | |
| | #8 (permalink) |
|
het zijn fiberglass exemplaren van SAB. ik persoonlijk begin er niet aan de originele te spuiten, puur vanwege het variabele succes wat de mensen hebben met het blijven plakken van de lak zo'n kap is 50 euro, en dan is het zeker mooi.
| | |
| | #9 (permalink) |
| Guest
|
Ik heb er één gespoten voor een vriend van mij en de verf is zaterdag op de meeting afgekomen. Misschien ook wel door de koude, ik weet het niet. Ik overweeg ook wel een fiberglass exemplaar voor mijn Raptor te gebruiken. Ook nog proficiat met het spuiten van uw kappen. Echt de max.
|
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |