![]() |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2005 Locatie: Hoorn
|
@ peter !.. en de anderen ...bedankt voor de complimenten Als we het toch over gewicht hebben.. (al is het maar 4 gram) als je bij moet plakken kan je het maar beter gecontroleerd doen en zo laag mogelijk.. heb altijd geleerd .. alle kleine beetjes helpen ! Daarbij is het ook belangrijk om nooit te dik te spuiten, niet zozeer voor het gewicht maar een dikke laag verf zal sneller barsten en is minder flexibel dan een dunne laag. Ik ben nog lang niet uitgeleerd wat betreft het airbrushen... dus probeer steeds mijn grenzen te verleggen en te kijken hoe iets beter kan. Groeten, Ruben |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Guest
|
Inderdaad en mooie kap. Alleen vindt ik het jammer dat we altijd het eind resultaat krijgen te zien. En nooit hoe het wordt gedaan, de stappen die worden gemaakt. Ik denk dat vele met mij daar benieuwd zullen zijn hoe dat wordt verkregen zoals we naar het eind resultaat kijken. Dan vragen we ons af, hoe zal hij dat gedaan hebben. Dus misschien een tip, om eens te laten zien hoe het in ze werk gaat. |
|
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 10 februari 2004 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 25
|
Die is ook gemaakt door Mustang: http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/...=26112&start=0 Veel lees plezier Groet Robert
__________________ Sponsored by: TOP-Racing, BD-Racing and Speedtech RC, Supported by: Shepherd Benelux and Thunder Tiger. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |