![]() |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 4 maart 2005 Locatie: Amsterdam
|
Zeer mooi.
__________________ www.rctouring.eu | Speed Passion | Fantom Racing | Tamiya TRF416 | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 10 februari 2004 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 25
|
En nu op de FK05 die hem aanstaande zondag gaat voortstuwen op het circuit van Lage Zwaluwe. En om het nog mooier te maken. Alles is gespoten de grill, de koplampen, de achterlichten, de URL van de Website. Ik heb een hekel aan stickers en dit is een prachtige uitkomst. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pracht kap Mustang! Groet Robert PS: 's avonds in een schemerige kamer geven niet de mooiste foto's. Actie en daglicht foto's zijn binnenkort op de site te vinden!
__________________ Sponsored by: TOP-Racing, BD-Racing and Speedtech RC, Supported by: Shepherd Benelux and Thunder Tiger. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2005 Locatie: Hoorn
|
Ziet er mooi uit zo op de X-ray !, ben benieuwd naar de actie foto's hoor nog wel hoe de race is verlopen? Nummer 2 is ondertussen in de maak! Hoop dat mijn website over een tijdje eindelijk de lucht in kan. Als mensen interesse hebben kunnen ze het beste even een mailtje sturen. Bedankt voor de complimenten ! Groeten, Ruben |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: eeklo / belgie Leeftijd: 42
|
hey mustang , knap staaltje van je kunnen, mooi zo , doe zo verder zou ik zeggen. peter
__________________ airbrushing is a hobby bezoek ook eens http://petersairbrush.be NIEUWE SITE NU ONLINE!!!!!!! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 10 februari 2004 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 25
|
Scheelt gewicht. Dat heeft me aan het denken gezet. Zelf gekliederde Protform Mazda 6: 120gram HPI Earo Stratus 2: 116gram (let op ieder kap en merk verschild van gewicht, het gaat om het idee Maarja dan heb je een Xray die al snel 40 Gram te ligt is Groet Robert
__________________ Sponsored by: TOP-Racing, BD-Racing and Speedtech RC, Supported by: Shepherd Benelux and Thunder Tiger. |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 april 2003 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 32
| Citaat:
Het zijn wel mooie bodies, dat wel!
__________________ Je bent tevreden met wat je hebt, totdat je iets beters kunt krijgen... | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |