![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 8 april 2004 Locatie: Velden (Nederland) Leeftijd: 23
|
ziet er leuk uit man!! welk merk kap heb je gebruikt? ik moet binnenkort ook maar eens mijn kap gaan airbrushen, ik zit alleen nog te denken hoe
__________________ | Logo 6003D | blade mcpx | shockflyer yak 55 | Wow hotliner | Mpx Funjet | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 27 april 2004 Locatie: Arnhem Leeftijd: 33
|
Rick deze was net zo slecht ... ik ben een dag bezig geweest om die kap spuitlkaar te krijgen.. de naad is best vervelend. had hem eerst met spuitplamuur 8 lagen en nog niet weg , toen raadde Gerard me aan het er weer af te halen ivm gewicht en dat het eraf zou komen. in een bak met thinner gelegd en alls eraf gehaald ( 10 minuten werk) toen met polyester plamuur, dat ging heel wat beter maar o o o wat stinkt die rommel. en toen in 3 dagen gespoten.. totaal tijd is als je achter elkaar doorwerkt 3 dagen.. ( het wachten duurt het langst) groet dennis |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juni 2003 Locatie: Tilburg
|
Goed bezig Dennis! Amai,straks herken ik mijn eigen heli niet meer op de meetings Trouwens,de canopy van SAB is niet voorbereid op de canopyclip daar moet je zelf een stuk uit frezen....
__________________ Flying RC-helicopters isnt a hobby...it's a way of life... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
dennis, dalijk met de blanke lak erop klappen de kleuren nog 10 keer harder. chapeau voor de eerste job, very well done.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
dennis, any progress ?
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |