![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 13 maart 2009 Locatie: Haarlem Leeftijd: 31
|
Hallo, Ik zag laatst een filmpje op internet waar iemand een plaatje uit een comic knipte, in zijn body plakte en hem daarna heeft gespoten. Nu vraagik mij af met welke lijm kan dit, de lijm droogt onzichtbaar op. Heeft hier iemand ervaring mee, had al gekken in de andere topics maar kon niks vinden. Bvd Maurice |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 juni 2006 Locatie: Kessel, België Leeftijd: 34
|
inderdaad, dat kan. Lijm is van XXX Main ("xxx main THE VIDEO" is the sickest Extreme RC Car Video the RC community has ever seen!) en normaal gezien verkrijgbaar bij de lokale modelshop. Zelf heb ik wel eens een poging gedaan met witte houtlijm, deze droogt namelijk ook transparant op. Eerst even de body langs de binnenzijde met schuurpapiertje (niet te grof) behandelen voor betere aanhechting. Geen paniek, de matte plek verdwijnt vanzelf eens je deze met lijm insmeert. Maar ja, misschien met de "echte "lijm is dit niet nodig.... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Guest
|
Een tijd geleden heeft hierover ook een artikel in de MBA gestaan, ze plakten daar de AH hamsters in een body. Ik heb die uitgave niet meer liggen, maar misschien iemand anders nog wel, die het even voor je kan nazien. Dat zag er in elk geval prima uit, voor zover AH hamsters op een auto er prima uit kan zien..
|
|
| ||||||
![]() |
| Labels |
| body, lijm |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |