![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 9 juli 2007 Locatie: Leerdam Leeftijd: 45
|
Om maar niet iedere keer een nieuwe thread te hoeven starten,post ik mijn body's voor taan hier in. Hier wat body's van de laatste tijd. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mvg,Karel RC airbrush - Home |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 9 juli 2007 Locatie: Leerdam Leeftijd: 45
|
Deze zijn voor de drie uurs race op Heemstede. En inderdaad op de foto is er maar een te zien,maar er zijn er drie van. Mvg,Karel. ![]() ![]() RC airbrush - Home |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
karel wat reken je ongeveer voor het spuiten van een body? heb je hier richtprijzen voor?
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 20 september 2005 Locatie: Den Hoorn Leeftijd: 37
|
Karel, ik weet dat je bescheiden bent, maar je vergeet deze: ![]() Voor het tweede jaar achtereen winnaar concours d'elegance 1:10 voor de 3 uren van Heemstede voor Rookies (rookies slaat op de rijders!). Ze zagen er helemaal top uit, zelfs na de race! Namens team De Prutsers van MBC De Sluis, van harte gefeleciteerd! |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 7 december 2005 Locatie: Wichmond---- stomme vragen: 234, meesterlijke antwoorden: 0 Leeftijd: 34
|
Karel ik hoop niet dat je het erg vind dat ik in je draadje post... Maar jij hebt mijn kap gespoten waar ik nog steeds heel erg blij mee ben! goed werk! Zie hieronder wat foto's van mijn baja SS met kap die Karel heeft gepoten. oh en voor de duidelijkheid, ik wilde het simpel en strak houden. ![]()
__________________ Trex 700 (ok) Protos (ok) BAJA 5b SS Off all the things I've lost, I miss my mind the most... |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |