| | | | ||||
![]() |
| | |||||||
| Registreer | ShowCase | FAQ | Vrienden Foto Upload | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 september 2002 Locatie: veldhoven,nl Leeftijd: 48
|
Zo eeh, de groen-gele variant is VET, groen mooi gif en geel warm hard en dan dat wit/blauwe vlaggenpatroon richting het paars blauw... de aansnoer banden voorzien van stofstructuur.. wanneer komen de eerste fotos of beter nog filmpjes?? |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: nu in Oss (na 34 jaar Duitsland) en Ik ga lekker weer terug naar Duitsland .(over 7 jaar) Leeftijd: 57
| Webcam ala Handebouwer zou leuk zijn. Mvg Johan
__________________ Wie goed gebruiken kan is klaar in voordeel.www.plotterwelt.nl Modelbelettering www.felix-vlieger.nl |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
Ondanks dat het veel werk is kan ik eens kijken of ik wat filmpjes kan maken. Foto's komen er natuurlijk zo ie zo. Mocht je nu al filmpjes willen zien dan kan ik je onderstaande site aanbevelen. Deze bevat heel veel informatieve en duidelijke filmpjes. Ook in de galerij kun je leuke ideeen opdoen. Full Blown Kustoms
__________________ **DOAME** Airbrushen van een Krill Katana 33% Bouwverslag mini Sukhoi Filmpje van de EF16's Laatst gewijzigd door Jeroen van Gog; 7 februari 2010 om 20:40 | |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Moderatorteam |
jeroen zou je wel voor zon druk design kiezen ? mijn ervaring is dat het verder weg wat rommelig eruit ziet en de orientatie word er ook niet beter op.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
Hey Gerard, Ik begrijp dat je denkt dat het wellicht te druk zal zijn. Echter wil ik het zo gaan proberen dat je van dichterbij alleen de details ziet van bv het plaatwerk. Van een grotere afstand zou het geheel egaler moeten overkomen. Het plaatwerk dat al eens eerder heb gespoten word op de Katana dus niet zo aangezet zoals op de foto. Vervolgens ga ik er dan met candy kleuren overheen spuiten wat volgens mij een erg mooi effect moet geven. We zullen het wel zien, ik heb dit nog nooit eerder gedaan. ![]() Ondertussen heb ik alles klaar gezet en kan ik deze week een start gaan maken. ![]()
__________________ **DOAME** Airbrushen van een Krill Katana 33% Bouwverslag mini Sukhoi Filmpje van de EF16's | |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
Gaaf ontwerp Jeroen, ben erg benieuwd hoe het er in het echt uit zal zien ! Grtzz Corne
__________________ http://home.hccnet.nl/corne Ik kocht mijn kist als ARF, en verkocht hem als bouwpakket | |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 december 2003 Locatie: Dongen Leeftijd: 40
|
Hoi Jeroen, ziet er al goed uit ontwerp, verf enzo. Ga je primer uit de spuitbuis gebruiken of heb je iets voor in de spuit gekocht. Volgens mij staat er geen primer op de foto? succes ermee, Michiel |
| | |
| | #44 (permalink) |
|
Even off-topic: Is airbrushen moeilijk? Kan je het in je eentje leren en naar youtube kijken of is het best dat je een cursus volgt? Greetz Jonas
__________________ Graupner Taxi 2400 - Blade 120 sr - Mpx Parkmaster= DEAD - Donuts Models Sultimate - Depron Yak 55 - HPI E-Savage! - Reely Rex x2 - Spektrum DX6I - Losi DSM2 pistoolzender | |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Moderatorteam |
jeroen succes, met die fraaie collectie gaat het goed komen ! ik heb overigens persoonlijk slechte ervaringen met de gewone createx (reachtse 4 flesjes) en blanke lak en fiberglass. waar mogelijk zou ik het bij autoair houden. voor de candies, maak eerst een proefstuk, die zijn tricky te spuiten en mooi egaal dekkend te maken. kijk uit naar je bevindingen, gerard
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |