![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hallo, mijn eerste post hier Kijk allemaal eens op mijn website. Ik verzamel Ferrari's in de schaal 1:18 en 1:12. Ik kan helaas niet alle modellen laten zien op mijn site, omdat ik nu nog een beperkt aantal foto's kwijt kan. Wel heb ik er een lijst op staan van welke modellen ik allemaal in mijn bezit heb. Als je foto's van een bepaald model graag wil zien, zeg het me dan even, dan plaats ik hier wat mooie foto's ervan! Ik zou het ook leuk vinden als je wat in mijn gastenboek zou willen schrijven. Groet Jelmer |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2003 Locatie: Zaandam Strafpunten: 3 Leeftijd: 34
|
Zo mooie collectie heb je Jelmer! 1:1 zijn ze ook erg mooi. Ik moest ooit eens video opname maken van een Ferrari Testarossa. We reden 120 kmpu op de snelweg (ik filmend vanuit een andere auto). Zeg ik tegen ze "geef eens gas!" (via de mobilofoon) WHOOOOOM weg was ie Als je een Skywatcher hebt kun je binnenkort weer een leuke RC 1:10 F1 Ferrari winnen op het forum!
__________________ Gelukkig is de paardensport van mijn vriendin nog veel duurder |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2003 Locatie: uden, noord-brabant Leeftijd: 27
|
wowie, ferrari's!! ik zie dat je de gto evoluzione hebt, ik ben jaloers... op mijn site (die nog lang niet af is) staan ook mijn schaalmodellen, alleen heb ik ook veel ander merken dan ferrari misschien enig idee wanner de f430 en de 575cabrio met dat glazen dak uitkomen???
__________________ Xray T2, M18 | Tamiya F103GT | Robitronic Scalpel | Associated B4 | GS Racing SUT |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Guest
|
De 430 komt in maart uit. Hotwheels maakt deze. Ik heb dit model al in bestelling staan, dus zodra deze uit is krijg ik deze thuisgestuurd. De nieuwe cabrio van 575 moet in het echt zelfs nog uitkomen, dus het kan nog wel een aantal maanden duren voordat daar een model van komt. Ik heb vandaag toevallig gehoord dat hotwheels ook de Ferrari 575GTC LeMans uit gaat brengen. Ik heb hier nog geen foto's van gezien, maar daar binnenkort meer over. Citaat:
@Satoer: Dat moet echt een erg mooie belevenis zijn geweest | |
|
| | #6 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #7 (permalink) |
|
F430 spider is volgens mij toch nog niet uit van ferrari... dus dat zou ik vreemd vinden welke nederlandse importeur van hotwheels bedoel je, firma schaap uit geldermalsen of die andere waarvan ik de naam even niet weet?
__________________ Xray T2, M18 | Tamiya F103GT | Robitronic Scalpel | Associated B4 | GS Racing SUT |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Guest
|
hey ik heb ook nog een paar statische modellen in totaal 6 :P ik heb een ferrari 250 testa rossa 1957 schaal 1/18 (burago) en een lamborghini muira schaal 1/18 (burago) ik heb de ferrari 250 testa rossa ergens is op een rommelmarkt gekocht en helemaal opgeknapt volgens mij best wel oud ik ben niet echt in dit soort modelbouw meer in rc modelbouw PS: ik wil wel foto plaatsen maar weet niet hoe!!!1 |
|
| | #15 (permalink) |
|
ligt eraan of het een orininele af-fabriek is, of een 'vervalste' versie ik neem aan dat je bburago modellen bedoelt? heb je een foto?
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |