![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hallo, Ik ben een enorme fan van Citroën. En omdat ik nog geen 18 ben (Duurt nog 5 weken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dat waren de overzichten. Nu even wat foto's van dicht bij. Citroën C6 in schaal 1:43. ![]() ![]() Citroën DS Super in schaal 1:18, ENORM gedetaileerd. (Mag ook wel voor dat geld!) ![]() ![]() ![]() ![]() Ook is deze DS met een knop aan de onderkant in hoogte verstelbaar. Achter in de laagste stand: ![]() En de achterkant in de hoogste stand: ![]() En het zelfde aan de voorkant: ![]() ![]() Deze Citroën C4 voor ik voor €3,50 had gekocht ![]() Citroën Visa en een Citroën GS. ![]() ![]() Citroën Mehari. ![]() ![]() Citroën Ami 6. ![]() ![]() ![]() ![]() Citroën Traction. ![]() ![]() Citroën HY. ![]() ![]() Citroën BX Break. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juli 2005 Locatie: Gierle, Belgium Leeftijd: 29
|
Doe mij maar een geit met Mercedes-neus! Mooie collectie, welke fabricant maakt die DS zo gedetailleerd? Ziet er schitterend uit!
__________________ Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.Seaslugs |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Mooi spul van La Maison
__________________ Liebherr hijskraan 1/8 | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2007 Locatie: Elburg Leeftijd: 20
|
Weet niet wat er beter uitziet.. je auto´s.. Of je deur
__________________ De beste redders staan aan wal. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 51
| Citaat:
Je hebt me daar wel een pracht van een collectie staan. Die DS is m'n favoriet. Droop
__________________ Kampfgruppe Meetjesland | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2007 Locatie: hoogezand
|
leuke collectie hoor ! echte citrofiel dus ,hier zo'n familie ! ik saxo vts(1.6 16v )me zus xsara vts(2.0 16v) ma c3(voorheen saxo) en pa c4 !en van al die auto's een modelltje ,of 2 ,en nog wat meer ,zal eens foto's posten! mzzlss erik
__________________ leuke tekening ,veel ideeen ,maar alleen nog maar een spanten romp en klein spul ,moet nog wat worden |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2007 Locatie: hoogezand
|
leuk hoor ! bx gti ,die's ook gaaf ! wij hebben een gewone bx gehad ,veerd wel geweldig hoor !!!! mzzlss erik
__________________ leuke tekening ,veel ideeen ,maar alleen nog maar een spanten romp en klein spul ,moet nog wat worden |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Guest
|
Haha grappig! BX GTI, nee, dat is iets te duur in onderhoud. Tegenwoordig zijn die GTI's echt onderhoud gevoelig! Ik heb een BX 16 TZI op mijn verlanglijstje. Weet je nog wat voor type je had vroeger? En de vering, geweldig! En al die reacties die je krijgt, als die wagen na het starten omhoog komt. Heerlijk! |
|
| | #12 (permalink) |
| Guest
|
Een paar kleine Citroën's gekocht, in schaal 1:87! (H0, modeltreinen schaal). 3 Hy busjes. ![]() Een CX break en een 2cv. ![]() 3 keer DS, in de laagste stand. ![]() En weer, en nu in de hoogste stand. (Is met een knopje aan de onderkant in te stellen). ![]() De volgende foto's, een overzichtje. Ik ben per ongeluk een Hy busje vergeten.. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
| | #13 (permalink) |
| Guest
|
Heh! De Nederlandse kioskreeksen! Ik heb deel 1 aangeschaft, met de 2CV Charleston van Norev. Ik vind hem veeel mooier dan de 2CV Charleston van Solido.. En dat voor 3,95! Nu zullen ze vast niet zo goedkoop blijven ben ik bang? Fototjes! Overzicht van het pakket dat je kreeg.. Lastig mee te nemen op de fiets. ![]() Nu de eend zelf. ![]() ![]() ![]() En natuurlijk die gave vering! |
|
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2007 Locatie: Elburg Leeftijd: 20
|
Hahahaha ik heb dit nog op TV gezien en wou je er nog over tippen!!
__________________ De beste redders staan aan wal. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Guest
|
Fout. Deel 2 wordt al €10,95, en voor de rest blijven ze allemaal €10,95. Dus duurder worden ze wel. Ik ben lid van het Citroën forum, en daar hebebn ook een hoop mensen Deel 1 gekocht. Dus op zich loopt het best wel denk ik. Ik had ook de 2na laatste bij de boeken winkel. |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |