![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2003 Locatie: Zaandam Strafpunten: 3 Leeftijd: 34
|
Whoehoe het eerste berichtje in het gloednieuwe forum Naar aanleiding van mijn favoriete film: Zie hier mijn Back to the future Delorean ![]() Echt RVS, zoals in het echt. ![]() ![]() Waanzinnige details. Alles zit er tot de detail op en erin. Van de time circuits tot de Flux capacitor ![]() De wielen kunnen zelfs ingetrokken worden. ![]() Nog steeds van plan om hem eens RC te maken.
__________________ Gelukkig is de paardensport van mijn vriendin nog veel duurder |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 51
|
Je vliegt er zo mee terug naar de toekomst Groetjes, Droop
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
plaatjes liggen er even tijdelijk uit, komt vanzelf goed.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Jep de MR Fusion kernreactor zit er op (met een vergrootglas is er zelfs: "Home energy reactor" op te lezen
__________________ Gelukkig is de paardensport van mijn vriendin nog veel duurder |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2003 Locatie: uden, noord-brabant Leeftijd: 27
|
ik heb er een gezien met een extra plaat op de motorkap, met allemaal frutsels erop verschillende versies dus?
__________________ Xray T2, M18 | Tamiya F103GT | Robitronic Scalpel | Associated B4 | GS Racing SUT |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2003 Locatie: uden, noord-brabant Leeftijd: 27
|
heb ook even een fototje geplaatst van mijn nieuwe model dat nu al tot de favorieten behoort (dit is mijn 101e schaalmodel 1:18, moeilijk kiezen) ik heb deze dinsdag in essen gekocht, het is de Ferrari 360 Challenge Stradale, oftewel de straatversie van de 360 Challenge uit de Ferrari cup. de straatversie is een nog heftigere en uitgekledere versie van de 'gewone' 360 Modena
__________________ Xray T2, M18 | Tamiya F103GT | Robitronic Scalpel | Associated B4 | GS Racing SUT |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 17 december 2004 Locatie: Ede Leeftijd: 27
|
Hallo, mijn favo is de mclaren f1 gtr longbody nummer 41 loctite uitvoering van ut-models ![]() ![]() En natuurlijk heb ik deze zelf ook met doos schroefen en zelfs bandjes :P Groeten, Dennis
__________________ Met de MDM-1 fox is de verbeelding aan de macht; denken is doen!!! |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 4 december 2002 Locatie: Brunssum Leeftijd: 46
|
Hoi, mijn favo die-cast modellen zijn er twee die ik zelf aangepast heb. De eerste is de Dino: ![]() ![]() De andere is de TestaRossa, omgebouwd naar een cabrio versie. Deze versie is gebouwd naar aanleiding in een amerikaans blad. ![]() ![]() Ben al jaren bezig om een F50 om te bouwen naar een GT maar ja de tijd vrij maken kan ik nog niet, helaas. André |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Heb je dat zelf gedaan dan?? erruuugg gaaf Hoe doe je dat dan? gewoon vijlen, plamuren en spuiten?
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 4 december 2002 Locatie: Brunssum Leeftijd: 46
|
Hoi Satoer, voor de Dino ben ik uitgegaan van een model van Anson. Hier is alle verf van verwijderd met afbeitmiddel en toen goed schoon gewassen met water en zeep. Toen de hele body gesloopt en aangetekend waar delen eruit moesten. Met behulp van de junior handzaag het dak eruit gezaagd en met een vijl alles netjes aan de maat gemaakt. Voor de roosters aan de zijkant twee messing plaatjes gemaakt en deze er voorzichtig in gesoldeerd. Wel er voorzichtig zijn wat de body smelt erg snel, het is dus ook meer vastzetten dan solderen, je zou het ook kunnen lijmen met twee componenten lijm. Daarna de luchtinlaten aan de zijkant open gemaakt. De body was toen klaar om gespoten te worden en voorzien van een grondlaag en de kleurlaag. De ramen moesten ook aangepast worden en daat is wederom met de vijl gedaan. Het meeste werk was de TestaRossa, hier moest de hele dakconstructie verwijderd worden, een nieuwe achterklep gemaakt worden en die moest dus ook gewoon open kunnen. Heb daarvoor nieuwe armen moeten maken. ![]() ![]() Verder moest er achter de stoelen een nieuwe afdekking komen, die bekleed werd met een dunne laag leer. Alles bij elkaar heel leuk werk om te doen en ik heb nog enkele bodies liggen die ik eens wil ombouwen André |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |