![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo een paar zaken gevonden tijdens het lezen die bij een type 21 soms als vraag werden gesteld maar geen antwoord op gegeven stb prop is rechts lopend assen staan naar buiten en ietsje naar onder gericht omkort te draien de buitenste prop uitschakelen of langzamer laten lopen roer uitslag max 35° naar beide kanten schaal 1/1 gaf met een 25° hoek met de buitenste schroef draaiend (11 kn)365 meter draai cirkle bij beide motoren voluit en roer 35° gaf dit 424 bij snele onderwater vaart werden de voorste duikroeren ingetrokken daar ze meer problemen gaven dan voordelen(haha vaar ik toch goed want ik vaar altijd volle gas) tot 6 kn kon op snorkel gevaren worden daarna waren er trillingen en begonnen de dichtingen te lekken dus intrekken die handel als je volle gas gaat verdere gegevens volgen ze komen uit het boek van ederhard rössler groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Ik heb het boek Anatomy of the ship: The Type XXI U-boat in pdf bestand op de pc staan. 127 pagina's. Nog niet gelezen maar wel boordevol prachtige foto's.
__________________ Robbe Schluter 7.5cc Hughes 500E (1992). Robbe Schluter 8.5 cc Schweizer 300C. Schluter Hegi Cobra (1972)! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo merlijn dat boek heb ik ook nog en ook nog niet gelezen dat is het volgende dat ik ga beginnen maar in dit boek staan ook de opvolgers van de type XXI zoals de type XXI D groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |