![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 22 mei 2009
|
Ik ben over Arkmodel niet meer erg te spreken. Zelf heb ik een leuke Chih Yuen kruiser en wat sub's van Arkmodel (1:72 Dragon shark - 1:48 U31 212A - 1:72 type 039, maar bij mijn laatste bestelling ging het falikant mis. Wilde een 033 (1:50 Romeo Class) laten maken. Heb in september 2009 ruim 3300 USD overgemaakt en na 10 maanden blijkt dat ze hem niet kunnen (willen) bouwen. Op mijn verzoek het bedrag dan maar terug te storten krijg ik vage antwoorden of ik interesse heb in iets anders. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 19 juni 2008 Locatie: Bedum, Groningen Leeftijd: 49
|
Hallo Douglas, Nav dit draadje ben ik ook eens gaan kijken op de site van arkmodel. Heb daar de Red Shark gezien. Deze sub is denk ik vergelijkbaar met de seawolf van Robbe, alleen vind ik dit model er beter uitzien (vooral wat betreft de toren). Ben nu benieuwd naar jouw ervaringen met het bouwen van de sub die je bij hun hebt gekocht. M.vr.gr., Theo |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 mei 2005 Leeftijd: 38
|
Theo en de rest, Binnenkort wat foto's van de bouw, want de Akula is technisch af (komt nog een update). Toch nog een vraag, ik denk problemen te voorzien met het lijmen van de etsdelen. Deze zijn van messing en moet ik lijmen op de ABS romp. Bij de Akula laat er soms een messing deel los. Zijn er tips of oplossingen voor dit probleem?
__________________ Het maakt niet uit HOE je bouwt, ALS je maar bouwt... |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 augustus 2006 Locatie: st Michielsgestel Leeftijd: 40
| Citaat:
ik kom graag eens kijken naar je model; en hoe eea in elkaar zit. groeten, Jan | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |