![]() |
| | #61 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
| Geen raden bij...water geleidt geen elektriciteit. Dat doen de zouten en mineralen die er in zitten. Laat een nat geworden ontvanger opdrogen zonder hem met alcohol schoon te maken en de achtergebleven zouten veroorzaken met een beetje pech alsnog sluiting. Volgens mij dan toch.
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Lid sinds: 5 september 2008 Locatie: Midden Limburg Leeftijd: 43
|
even mijn ontvanger en regelaar doen het nog![]() ![]() ![]() sorry dat ik het op dit topic meld mijn wel gemeende excusse hiervoor dus nu weer ...........LOLp.s ik heb het gewoon laten drogen op de verwarming die niet al te warm stond maar nu echt weer
__________________ Experience is the name Everyone gives to their mistakes ![]() Bij ons staan alle goede stuurlui WEL aan wal. Greetings Rene |
| | |
| | #65 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo arjan effe niet iets uit de context rukken geen water of zo in de buurt de reden ??????????? uw raden zo goed als het mijne dit slaat NIET op de ontvanger maar wel op de uitgebrande regelaar deze heeft een aantal jaar gewerkt zonder problemen nu vrijdag sloot ik hem aan en pfhhhhtttttt hij brande uit verkeerd aan sluiten kan NIET daat ik van goud kontakten gebruik maak waarvan de stekkers zover uit elkaar staan dat je ze niet kan verkeert aan sluiten omdat de draden gewoon weg niet langgenoeg zijn om verkeert aangesloten te kunnen worden dus wat is de reden dat een regelaar zomaar uitfikt ????? hij was droog (geen water of zo in de buurt de reden ???????????) hij had de week daarvoor nog droog gedraait op de film set zonder problemen het zijn nog steeds dezelfde accu's dus die waren het ook niet want ze doen het met een nieuwe regelaar nog steeds de motoren waren ook in orde zoe de nieuwe regelaar het is dus een rocraft 120 die is uitgebrand de fed juist boven de aansluitdraden naar de ontvanger is zijn pootjes kwijt en de draden naar de ontvanger zijn ook verschroeit en liggen bloot dus deze moeten ook terug worden her gesoldeerd daarom hoe is dit kunnen gebeuren (uw raden zo goed als het mijne) wat de ontvanger aan gaat al meer dan 30 jaar doe ik als een ontvanger onder gedompeld is geworden deze in proper water mee naar huis nemen (liefst spa rood ) en thuis doe ikdeze dan open en na het openen spuit ik de print in met een spuitbus met een oplossing van alcohol en nog iets (weet de naam niet meer van de bus en ze staat in de kelder ) dit product schuimt heel erg en dringt in de kleinste kieren hier door komt het water er onder uit en veeg of schud je het van de print af waarna ik de print gewoon in de lucht verwarming laat drogen en zo heb ik nog nooit enige ontvanger defect gehad op al die jaren het open schroeven aan het water eindigt steeds dat je iets verloren doet of in het water of in het gras waar je nooit iets in terug vind de tijd dat de ontvanger in dat spa water nat blijft kan voor de electronika geen kwaad of toch veel minder dan dat je hem zo laat drogen groejtes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #66 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 maart 2008 Locatie: De Meern
| Citaat:
Even googelen voor een juiste setup hiervoor, of weet iemand waar ik dit kant-en-klaar kan vinden? | |
| | |
| | #67 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2006 Locatie: Den Haag Leeftijd: 47
|
__________________ www.henrikaper.nl |
| | |
| | #68 (permalink) |
|
@Henri wat op de foto staat kan ook een duikboot zijn want hij kan duiken al is het in de lucht........LOL ik weet natuurlijk niet hoe het vaargedrag onderwater is. laat staan hoe dat ding vliegt. Maar kan er nu een forumnaam bij? zoiets als bijvoorbeeld SUB/DUIK/VAAR/VLIEG/HELI forum ik noem maar wat.........LOL Kan iemand Roel van Essen even vragen of dit mogelijk is????..........LOL
__________________ Experience is the name Everyone gives to their mistakes ![]() Bij ons staan alle goede stuurlui WEL aan wal. Greetings Rene |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo is roel niet op jacht deze twee maanden ?????? groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #70 (permalink) |
|
@Raf volgens mijn klopt het wat jij zegt. en volgens mijn had hij een nieuw dienstwapen
| | |
| | #71 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
Wel leuk, snelvuur elastiekjes! Alleen dat weer opnieuw laden .....
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |