![]() |
| | #166 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
Hallo Manfred, Proficiat met een prachtig mooi varende, en zeer fraai gebouwde boot!
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| | #167 (permalink) |
|
Iedereen bedankt voor de complimenten, het was uiteindelijk toch een beste geboorte voor zo'n kleine boot. De totale tijd die in de boot is gaan zitten kan ik niet echt inschatten, maar je kan wel uitgaan van ongeveer 7,5 uur of meer per week. Er moet nu eerst het een en ander aan de VIIC gebeuren voordat ik met wat nieuws wil gaan starten. Raf, jou kennende moet dat wel goedkomen met de Skip Lex, het heeft wat kopzorgen gekost maar ik ben erg tevreden met het uiterlijk en het vaargedrag, uiteraard in het echt te bewonderen op de Subsail.
__________________ groeten manfred | |
| | |
| | #168 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo manfred de skip is reeds beter met zijn duikgedrag stukje styrodure in de kop gekleeft en het is reeds 90% beter er moet nog een kleinstukje bij maar mijn arm is te kort hahaha ik kom niet ver genoeg in de boeg en ga het morgen met twee breinaalden proberen ik ben benieuwd op de subsail om je boot in het echtie te zien gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |