| | | | ||||
![]() |
| | |||||||
| Registreer | ShowCase | FAQ | Vrienden Foto Upload | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #19 (permalink) | |
| Citaat:
@Peter, de reactie va mijn kant uit was kort door de bocht. Van mijn kant uit staat de bestelling nog, laat maar even weten wat jij wil...
__________________ Het maakt niet uit HOE je bouwt, ALS je maar bouwt... | ||
| | |
| | #21 (permalink) |
| Ik ook, ben ook achter micro-compressors aangegaan in het verre oosten en moest ze met een paar duizend tegelijk afnemen of kreeg totaal geen reactie terug. Hans
__________________ Saewolf dynamisch, Neptune, Lafayette, Typhoon, Seaview We willen allemaal oud worden, maar we willen niet oud zijn!! Gr. Hans Verhees. | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2009 Locatie: tussen breda en eindhoven
|
er staat anders bij het te koop gebeuren een mini compressor. hoe staat het trouwens met de nieuwe boot hans ? zag op de start pagina een paar dagen geleden wel wat foto's maar hier nog totaal niet
__________________ als het haast heeft, moet je het door een ander laten doen |
| | |
| | #23 (permalink) |
|
Heren, Het is mogelijk om een kleine bestelling te plaatsen. De prijs kan pas bekend worden als ik precies weet welke en hoeveel ik van wat mag bestellen. Ik wacht het af tot zondag avond, daarna plaats ik een bestelling voor Peter en mijzelf... Ik bestel wat meer, ivm de toekomstige duiksystemen. Graag een duidelijke reactie van welke en hoeveel, dan pas kan ik een terug koppeling geven omtrend de prijs. EDIT: Zet er ook even bij op welke spanning je de spullen wilt hebben.
__________________ Het maakt niet uit HOE je bouwt, ALS je maar bouwt... Laatst gewijzigd door douglas vd heuvel; 11 juni 2010 om 14:47 | |
| | |
| | #24 (permalink) |
|
@ Douglas, Doe mij maar 3x AJK-F0502 (open) 12VDC. @ Marc, Ik heb de boot binnen en ga nu kijken hoe ik er een WTC erin krijg. Hij is best wel lang. Gr. Hans
__________________ Saewolf dynamisch, Neptune, Lafayette, Typhoon, Seaview We willen allemaal oud worden, maar we willen niet oud zijn!! Gr. Hans Verhees. | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 15 mei 2010 Locatie: Enkhuizen/Amsterdam Leeftijd: 37
|
Beste Douglas, De pompjes die ik graag zou willen kunnen de 6 volt versie zijn. Van elk één svp. Artikelnrs had ik wel al aangegeven. Bij voorbaat dank!
__________________ Met vriendelijke groet, Peter |
| | |
| | #26 (permalink) | |
|
Heren, Hier een reply van de mail die ik kreeg incl prijzen... Citaat:
De verzendkosten deel ik door 3 personen, lijkt mij wel zo eerlijk... Ik wil de boel we voorschieten, geen probleem... Maar als er douane kosten bijkomen deel ik ook dat door 3... (Hier ga ik dan ook niet in discussie, de verzendosten zouden wel lager uitkomen maar dan wordt de boel onverzekerd verzonden en dat wil ik niet...) Lijkt mij wel zo eerlijk... Graag een terugkoppeling voor een definitieve bestelling...
__________________ Het maakt niet uit HOE je bouwt, ALS je maar bouwt... | ||
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |