![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2006 Locatie: st Michielsgestel Leeftijd: 41
|
1.BYM 2 stickers - wit 2.Lex Verkuijl 3 stickers: 1 shiny chrome, 1 steelblue, 1 light grey [aantal en kleuren aangepast] 3.raf 2 stickers gewoon witte 4.bosreus 2x black, 1x shiny chrome, 1x shiny gold 5.rob niezing 2 stickers 1x Light grey en steel blue. 6.Eric Dijkstra 3 stickers -- 1x wit, 1x shiny chrome, 1x steelblue 7.JoopO.H. 2 stickers 8.Jan de K 2 stickers: 2x golden yellow grt, Jan
__________________ == (Robbe) Seawolf V1 == (Engel) Lafayette == (N Bruggen) Delta == Werf: == (Kehrer) Typhoon (1:150) == (Revell) Typhoon (1:400) == Laatst gewijzigd door Jan de K; 30 juli 2010 om 17:30 Reden: op verzoek van BYM |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Jan zou je de gebruiksaanwijzing van de zelfregulerende bestellijst willen volgen alsjeblieft? Dan hoef ik niet het hele topic door te spitten naar wie welke sticker wil hebben. Alvast bedankt.
__________________ het spur bijster zijn .... Don't apply logic to reason. |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Excuses heren, ik zat midden in mijn vakantie dat ik dit leuke idee opperde, en het hele plan is een behoorlijk beetje ondergesneeuwd onder betonspetters en houtzaagsel .... Ik ga deze week een gaatje scoren om dit idee rond te krijgen
| | |
| | #19 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
Hoi Mike, Persoonlijk vind ik "ondergesneeuwd", "betonspetters", en "houtzaagsel" binnen één zin nou niet helemaal combineren met de term "vakantie" ....
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
Hahaha nee inderdaad Lex, dat komt een beetje krom over, maar geloof me, ik ben 4 weken vrij geweest van mijn betaalde job, en dat voelt wel degelijk aan als vakantie, ongeacht de verder daginvulling die ik er aan heb gegeven
__________________ het spur bijster zijn .... Don't apply logic to reason. | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
Hé Mike, Heb je al de besteloling de deur uit gedaan? Ik zal laatst bij een collega subvaarder de auto op de parkeerplaats staan ... met sub-sticker! Had hij zelf bestelt. Mijn auto stond er een beetje kaal naast .....
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| | #22 (permalink) | |
Daarna kreeg ik antwoord dat dat geen probleem is. Waarop ik vroeg of hij dat in werking kon zetten. Waarop hij vroeg of ik mijn paypal adres wilde geven zodat hji een invoice kon sturen. Deze wijze van handelen is verboden op eBay dus vroeg ik of hij een andere auction wilde openen ivm het grote aantal, en daar heb ik sinds dinsdag geen antwoord meer op gekregen Lex
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 19 oktober 2003 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 54
|
Hallo Mike, Als je bedenkingen heb over de bestelling en/of je het uberhaupt wel krijgt, moet je maar geen risico's lopen en het afblazen. ( vind ik ). Dan moet ieder voor zich maar bestellen of per 2 personen. Ik begrijp echter niet wat er verboden is aan een invoice ( factuur ) vooraf te sturen. Het is ieder geval niet vooraf betalen. Hans
__________________ U47, Neptune, Lafayette, Typhoon, Seaview 80" en zelfbouw. We willen allemaal oud worden, maar we willen niet oud zijn!! Gr. Hans V |
| | |
| | #24 (permalink) | |
Nou kan je zeggen, boeier, maar goed ik zit al ruim tien jaar op eBay en bepaalde dingen horen op een bepaalde manier te verlopen zodoende .... Ik heb hem gevraagd dan een alternatieve veiling open te stellen maar sindsdien niks meer van hem vernomen. Ik kijk het aan tot dinsdag, en dan houdt ik ermee op, ik ga geen geld uitgeven met het risico dat niet terug te krijgen .... Ik probeerde nog wat korting te bedingen, dat schrijft hij zelf ook, bij grotere aantallen is er wel wat te regelen ....
| | |
| | #25 (permalink) |
En presto, ik heb bericht. Dit was alleen een veiling voor een enkele kleur, dus dat wordt nog rechtgezet en dan is het bestellen Gaat helemaal goedkomen heren @Lex Heb je geen stift? Dan vraag je aan je zoon of hij niet een duikbootje wil tekenen op de achterkant van je auto, op je bumper ofzo
| | |
| | #27 (permalink) |
Thanks for shopping on eBay! To help you keep track of your purchases, we're sending you this order update.You can also keep track of all your purchases in My eBay. View your updates Recent updates to your order Your item(s) has been marked as shipped.
| | |
| | #28 (permalink) |
Thanks for shopping on eBay! To help you keep track of your purchases, we're sending you this order update.You can also keep track of all your purchases in My eBay. View your updates Recent updates to your order Your item(s) has been marked as shipped.
| | |
| | #29 (permalink) |
Nog een beetje verdwaasd door de narcose van vanmiddag, maar de stickers zijn binnen. Zodra ik donderdag terug ben van controle en weer normaal rechtop kan zitten sorteer ik ze uit en controleer ik wat er binnen is gekomen
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |