![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
| Dan had hij als laatste toch nog een geslaagde vlucht dus .... Hier gaat het tot nu toe goed. Nog geen rotorbladen, planten, meubilair en huisdieren gesneuveld. Maar ze zeggen Ready to Fly, niet dus. Ik heb eerst de links naar de swashplate op lengte moeten maken omdat hij anders over de trim heen bijgeregeld moest worden, en je steeds tegen stond te sturen. Nu kan hij met de handjes los stil blijven hangen. het vliegt in ieder geval veel makkelijker dan een Icarus Picolo heli die ik een aantal jaren geleden gehad heb. Die was me veel te zenuwachtig! Maar nu genoeg of-topic denk ik, anders gooit Roel dit draadje nog naar de heli's ...
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< Laatst gewijzigd door Lex Verkuijl; 29 september 2010 om 12:42 Reden: aanvulling |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |