![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Datum veranderen ? | |||
| Huidige datum, risico van annulering, met als gevolg nieuwe datum. | | 8 | 88,89% |
| Nieuwe datum. (paar weken later wordt dat dan) | | 1 | 11,11% |
| Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #61 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2007 Locatie: Voorhout Leeftijd: 53
|
Mike, Gecondoleerd en veel sterkte gewenst. Eric
__________________ Happy Hunter, Severn Lifeboat, Manhattan 74, Typhoon, Seawolf (statisch), Lafayette, etc Web-log: www.modelboten.punt.nl |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Lid sinds: 2 augustus 2005 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 47
|
Dag Mike, Gecondoleerd en veel sterkte toegewenst. Jan,
__________________ Most people are more comfortable with old problems than with new solutions. Haven:SSBN-Ulysses S.Grant,Flying Fish Werf:VIIC.Hangar:FW190A,KDS450S,TREX500CF,600ESP |
| | |
| | #68 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Ik sluit mij aan bij de rest, ook van mijn kant gecondoleerd. Robert
__________________ |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Hey Skippi, Gecondoleerd met dit verlies en veel sterkte en steun toegewenst aan jou en je famillie.
__________________ Robbe Schluter 7.5cc Hughes 500E (1992). Robbe Schluter 8.5 cc Schweizer 300C. Schluter Hegi Cobra (1972)! |
| | |
| | #71 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo mike juist van england terug en dan dit woorden schieten hier tekort gecondoleerd met dit verlies groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |