![]() |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
OEPS! Ik heb een fout gemaakt. Wilde het "te koop-draadje" eens opschonen, dus wilde per bladzijde, te beginnen met de oudste, verwijderen. Heb dus het hele draadje om zeep geholpen. Permanent. ![]() Sorry. Kan hier dus weer verder...
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
Ach, ruimt lekker op! Ik denk niet dat er iemand is die het je kwalijk neemt.
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo lekker met een nieuwe lei beginnen lex is er dan toch iets menselijks bij roel te bespeuren hahahaha want mensen maken fouten machines niet groetjes raf (is een graptje he roel )
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 19 oktober 2003 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 54
|
@ Roel 100 punten Was toch al ouwe muk-zooi. Moet elk kwartaal gedaan worden. Hans
__________________ U47, Neptune, Lafayette, Typhoon, Seaview 80" en zelfbouw. We willen allemaal oud worden, maar we willen niet oud zijn!! Gr. Hans V |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 2 augustus 2005 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 47
|
Tjonge Tjonge Tjonge, Kun je gelijk opnieuw opruimen met al dit commentaar, Groeten, jan,
__________________ Most people are more comfortable with old problems than with new solutions. Haven:SSBN-Ulysses S.Grant,Flying Fish Werf:VIIC.Hangar:FW190A,KDS450S,TREX500CF,600ESP |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 2 augustus 2005 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 47
|
Hallo allen, Sta ik gelijk bovenaan.... Wegens een ander VII/C project, Hierbij te koop mijn originele Schaeffer kit van de U 995. Inhoud, Originele bouw handleidingen en tekeningen. De vloedgaten zitten er al in. Deksels met vergrendeling. incl alle originele beslag. Schroefassen zijn al door de vorige eigenaar gemonteerd. Zit ook een groot aantal foto's bij van de echte 995 zoals hij nu als museum dient. Dan nog de Dream-arts toren echter zonder de vierling gun van Tamiya dit kanon komt van deze kit En dit is de Schaeffer Kit. Zie foto,s ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vraag prijs was €650 nu €550,- Of doe een goed bod. Ruilen tegen een T-Rex 600 esp mag ook... Reageren per PM aub. Ik heb eventueel nog een tripple Lex verkuil systeem incl pomp tegen meer prijs van €75,- erbij. Liever ophalen gezien het formaat maar versturen kan eventueel ook. Versturen is kosten koper. Groeten, Jan Huizenga.
__________________ Most people are more comfortable with old problems than with new solutions. Haven:SSBN-Ulysses S.Grant,Flying Fish Werf:VIIC.Hangar:FW190A,KDS450S,TREX500CF,600ESP Laatst gewijzigd door Jan Huizenga; 31 maart 2011 om 21:26 |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Om maar even bij de U-995 van Jan aan te schuiven: Een boek over de U-995: VERKOCHT! ![]() Formaat 21.5x 27.5 cm. Boek heeft 135 blz en in het Duits geschreven. Algemene info over het U-boot wapen tijdens de oorlog en uiteraard voornamelijk over U-995 na 1945, haar dienstjaren bij de Noorse marine tot haar thuiskomst in Duitsland en laatste rustplaats in Laboe. Met veel zwart wit en kleuren foto's. Incl een map met daarom de bekende posities van alle gezonken U-boten. Map wordt aangevuld met de lijst van ALLE U-boten die tijdens WW2 gebouwd zijn met toevoeging wat er met ze gebeurd is. Bijv capitulatie, gezonken door vliegtuigen, oppervlakteschepen, combinatie van beiden, mijnen, andere subs, botsingen, gekaapt, etc etc etc Kortom een mooi gebundeld stukje geschiedenis. Kaart wordt uiteraard niet apart verkocht Prijs: T.e.a.b. Reacties via PB.
__________________ Robbe Schluter 7.5cc Hughes 500E (1992). Robbe Schluter 8.5 cc Schweizer 300C. Schluter Hegi Cobra (1972)! Laatst gewijzigd door Jonkje; 9 november 2010 om 18:02 |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
| Citaat:
Jammer dat het Grote baja 5b topic veeeeeeeeeeeeel meer post had.. Volgende keer beter! Ontopic, kijk eens wat vaker op ebay , scheelt soms nog een heel stuk, zelfs met winkel ketens welke de hobby bedrijven in HK...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 februari 2005 Locatie: Provincie Groningen Leeftijd: 59
|
Theo, waarom mogen er geen links naar Marktplaats? Sinds wanneer is dat? Ebay mag wel nog? Hein
__________________ Houd altijd een handbreed water onder je kiel. 206, Skipjack, Deepdive, de werf; Moray en nog meer modellen |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
![]() Roel kan beamen dat we voorheen hier in ons duikboten hoekje elkaar op te koop dingen konden wijzen en ik vindt dit een beetje kort door de bocht eerlijk gezegd
__________________ het spur bijster zijn .... Don't apply logic to reason. | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 19 oktober 2003 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 54
|
In het verleden zijn hier dus afspraken over gemaakt wat wel en niet kan, mij volledig onbekend. Kan er niet zoals, hier op dit forum, bij de "te koop " rubrieken (van vliegtuigen tot elektronica ) een sticky plaatsen waar deze regels in vermeld staan?? Dan hebben alle nieuwkomers hier ook wat aan. Krijgen we achteraf geen wel/niet discussies Hans
__________________ U47, Neptune, Lafayette, Typhoon, Seaview 80" en zelfbouw. We willen allemaal oud worden, maar we willen niet oud zijn!! Gr. Hans V |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
Goedemorgen, Roel is inmiddels op de hoogte gebracht. Zoals wij de links hier gebruiken is voor zover ik weet ook niet erg. Het is meer de regel dat er vanuit het 'te koop' subforum niet naar marktplaats gelinkt mag worden, wat Mike al zegt. Waarschijnlijk is dit een aktie van een 'erg aktieve' (
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |