![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2011
|
als je op google cornwall graupner mini u boat zoekt de bovenste link duikbootje 33 euro ik ben net zon bouwer als jij meteen een onmogelijk iets bedenken met een laag budget voor normale boten is twr trading een goede site low budget |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 15 mei 2010 Locatie: Enkhuizen/Amsterdam Leeftijd: 39
|
Beste Marlo, Een revell bootje is leuk, zelf ben ik die aan het bouwen met veel plezier. Maar op dit forum heb ik al heel veel hulp en advies gehad. Zo makkelijk is het allemaal niet. De boot zelf kan je met een beetje geluk voor nog geen 70,- euro kopen. Zelf heb ik er al drie gekocht en ben er een beetje in doorgeslagen. Alles bij elkaar ben ik denk ik meer dan 1.000,- euro (=200 weken)kwijt aan mijn hobby om alles zo te krijgen als ik wil. De optie om torpedo's op schaal 1/72 te laten werken laat ik achterwege omdat het qua ruimte erg lastig wordt. Alle andere leuke dingen wil ik juist wel kunnen doen en dat is/wordt een hele grote opgave. Blijf er over dromen en fantaseren! Bij mij zelf is deze droom 30 jaar geleden ontstaan en nu pas voer ik het uit. In de tussentijd kan je nog heel veel ontdekken en leren voordat je in het diepe springt. En wie weet wat er in de toekomst allemaal nog ontwikkelt wordt waardoor je misschien een kant en klaar model kan kopen voor weinig geld met alle toeters en bellen erop. Succes in ieder geval!
__________________ Met vriendelijke groet, Peter |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |