![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Hé.... Joop is weer boven water! Welcome back! En Raf: de combinatie "Joop" en "kleinere boten" is moeilijk... Hij weet zelfs een X-Craft groot en zwaar te maken!
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2005 Locatie: Bennekom
|
Tjongejonge... kom je terug van een heerlijke vakantie in Wales (geen metalen onderzeeboten gezien, maar wel een paar levende exemplaren - dolfijnen- ) en kijk je weer eens naar de reacties op je vraag naar over een draaibankkarweitje. Denk je in je naïviteit dat dat allemaal relevante reacties zullen zijn. Maar nee, nogal wat off-topic en dan nog een paar heel venijnige ook. Beetje jammer wel. SRS, ik zal je even een pb'tje sturen om e.e.a. af te stemmen. En nogmaals dank voor je hulpvaardigheid. Want die hulpvaardigheid tussen modelbouwers is voor mij juist hèt grote voordeel van een forum als dit. De rest beschouw ik maar als "nevenschade". Groeten, Rob |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2005 Locatie: Bennekom
|
Gisteren ontvangen: een kleine bubbeltjesenvelop met daarin twéé messing lagertjes. Natuurlijk meteen geprobeerd, en ze passen werkelijk perfect! Ik kan weer verder. Douglas, hartelijk bedankt voor je tijd en moeite! Het nut van een forum als dit, waar modelbouwers elkaar "met raad en daad" helpen, is weer eens bewezen. Groeten, Rob |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
1 voor het noorden des lands 2 voor de zaanstreek rn 2 voor Rotterdam over helpen gesproken Wat zeg je daar van ???????? mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
Gewoon, handel?
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
verkeerd gepost
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." Laatst gewijzigd door raf; 2 augustus 2011 om 22:26 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |