![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
nog vroeg op de morgen ![]() ons daisy was er bij al had ze een operatie achter de rug ![]() daarom kon ze de dag alleen maar lezend door brengen ![]() langzaam lopen de deelenemrs binnen ![]() de tafels beginnen reeds goed vol te komen staan ![]() en hier weer dat zelfde ventje ???? nu met een camera in de hand ![]() en toch het heeft er altijd ingegaan hoor ??? ![]() rené in zijn ellement en nu ook stefaan op de foto gekregen ![]() ![]() ![]() een niet alledaags modelletje en nog zeer goed varend ook nog dit bewijst dat duikboten in een enorme verscheidenheid te bouwen zijn ![]() ![]() vriend eugene had een minder goede dag zijn nieuwe boot van engel had een zwaar probleem wat uiteindelijk een zware kortsluiting bleek te zijn heel het tech rek zal uitelkaar moeten want het is ofwel de regelaar of de motor geeft rook signalen en dat is nooit goed marc2 zijn probleem is dus echt een servo probleem maar het zijn midi servo's en geen mini en het verschil met een normale servo is in de lengte 4 mm en die plaats had hij nog om er een gewone servo in te zetten al zal hij een beetje moeten zagen en vijlen aan het tech rek er is plaats genoeg om deze er in te krijgen en dan zou het probleem verholpen moeten zijn gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." Laatst gewijzigd door raf; 18 juli 2011 om 09:50 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Mooie plaatjes gemaakt op een (tijdelijke) mooie dag. Vooral die onderwaterbrommer is grappig.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 7 januari 2008 Locatie: Turnhout
|
Hoi Raf, weer eens geen tijd gehad om een kijkje te komen nemen !!! We hebben wat gemist zeg. Maar leuk dat je hier een prachtig verslag hebt neer geplaatst met mooie foto's erbij. ![]() ![]() ![]() Maar ik hoop dat ik een volgende keer zeker weer kom kijken, aangezien het niet ver van mijn deur is (Turnhout). Tot later en nogmaals bedankt voor het verslag hé !!!! Grjs John |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo het verslag komt er alleen maar door toedoen van de leden als ze foto's maken zonder foto's zou het maar een zielig verslag worden gr raf en tot volgende keer 18 september
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |