![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo in abs zit een weekmaker die zorgt dan abs kan gevormd worden door het te verwarmen na een bepaalde tijd wordt abs broos doordat de weekmaker er langzaam uit ontsnapt dit kan je tegen gaan door de romp nu en dan nat te maken een vochtige omgeving is dus ideaal voor het stockeren van abs modellen kelder is dus beter dan op zolder gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo ja vertragen kan je het wel rob maar dat hangt dan ook nog van de verf af lucht doorlatende verf is dus geen oplossing en met die water based verfsoorten tegen woordig heb je dat risico dus wel eigenlijk zou je er eerst G4 moeten poverheen zetten wat een vernis is op poluerathaen basis en dan pas beginnen met verven polyester en epoxy hebben daarom bij mij de voorkeur daar dit langer houdbaar is al heb ik de romp van de bismark reeds meer dan 35 jaar en deze is nog steeds in de vaart al is het maar 1 à 2 keer per jaar gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |