![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 mei 2005 Locatie: onder water Leeftijd: 48
|
leuke vis-robots uit frankrijk ! Robotswim, videos gallery volgens de hoofdpagina regelt het ding zijn drijfvermogen door de rubber rugvin in te trekken/uit te duwen.
__________________ groeten, Ronald van Aalst "what goes down, *might* come up" |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo ronald als je goed kijkt zie je dat de vin op een piston staat en die zal wel op en af gaan het is wel een mooi speelgoedje gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
Ik nergens! Ze zwemmen autonoom op licht af zo te zien, leuk voor op een meeting. Als ze ook nog op een radio signaal af zouden zwemmen zijn het prima SAR robots. in ieder geval de Search dan ..
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 8 november 2011
|
beste medemodelbouwers en robotvis geintereseerde, wij zijn leerlingen uit VWO 6 en wij zijn voor ons profielwerkstuk een robotvis aan het bouwen. Over de aansturing en constructie hebben we al nagedacht, maar we lopen nog vast op het punt: waterdichtheid. We vroegen ons af of jullie, als ervaren (duik)boot modelbouwers daar misschien iets voor weten. Het is de bedoeling dat de elektronica aan de binnekant dus niet nat kan worden maar dat het geheel wel flexibel blijft. Het probleem zit het hem vooral in het gebruik van SD sensoren. Groetjes, Pavien, Sebastiaan en Eefje |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 oktober 2003 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 54
| Citaat:
Hans
__________________ U47, Neptune, Lafayette, Typhoon, Seaview 80" en zelfbouw. We willen allemaal oud worden, maar we willen niet oud zijn!! Gr. Hans V | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |