![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 26 oktober 2011 Leeftijd: 21
|
Goede Avond iedreen een week geleeden me eerste bouw doos gekocht een mooi u 47 nu wat aan het kijken voor de spullen om hem rc te maken morgen op jacht voor zendes enzo nu heb ik een vraag weet iemand de originele 2 kleuren van de u 47 en ook de nummers hier van zal binnen kort wat fotos plaatsen van het werk ps iemand nog een winkel voor modelbouw vlaggen? mvg R |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
|
Welkom. Let bij de keuze van een zender er wel op dat 2.4 GHz niet geschikt is voor onderzeeërs, het signaal dringt slecht door in water. 40 MHz werkt beter.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2005 Locatie: Bennekom
|
Welkom, Romario! Ik kan je aanraden eens goed dit forum door te spitten, bijvoorbeeld met de zoekfunctie, want er is hier genoeg over de U-47 te vinden. Dan kun je al heel wat antwoorden vinden op de vragen die je nu hebt en de vragen die ongetwijfeld nog zullen komen. Rob |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 19 oktober 2003 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 54
|
Hallo Romario, Vlaggen zijn te koop bij BECC Scale Model Miniature Flags for Model Boats & Ships, Vinyl Lettering and Decals - ORDERS SENT ANYWHERE IN THE WORLD ook voor Duitse duikboten. Hans
__________________ U47, Neptune, Lafayette, Typhoon, Seaview 80" en zelfbouw. We willen allemaal oud worden, maar we willen niet oud zijn!! Gr. Hans V |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2008 Leeftijd: 40
|
Hoi, De U47 van robbe is een leuke boot heb er zelf ook een gebouwd .De kleuren die je kan gebruiken zijn RAL 7000 en RAL 7016 zijdeglans. En anders kan je het boek [Bernard&Graefe] Anstriche und Tarnanstriche der deutschen Kriegsmarine lezen . Vlaggen kan je ook zelf maken met zijde schilderen . Succes Gr Eug
__________________ Groet Eugen U47 Robbe ; U505 zelfbouw op stapel |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 24 mei 2011 Locatie: brunssum Leeftijd: 32
|
hey Romario Ik heb een pdf bestandje waar de orginele kleur in staan van u-boten in de 2e wereld oorlog als je interesse hebt kun je me een pb sturen met je emailadres dan mail ik het bestandje naar je toe. groet mick
__________________ Een dag niet gebouwd is een dag niet geleefd |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Voor de vlaggen: BECC Scale Model Miniature Flags for Model Boats & Ships, Vinyl Lettering and Decals - ORDERS SENT ANYWHERE IN THE WORLD Hier had ik ook mijn vlaggen besteld voor de U-47. Zij hebben namelijk de correcte kriegsmarine vlaggen in de collectie. Succes!
__________________ Robbe Schluter 7.5cc Hughes 500E (1992). Robbe Schluter 8.5 cc Schweizer 300C. Schluter Hegi Cobra (1972)! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |