![]() |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
Hallo, Ik geloof dat Robbe de U-2540 type XXI duikboot uit het programma gehaald heeft. Ze staat niet meer op de site. Wie er nog één heeft, wees er zuinig op, ze worden zeldzaam ...
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
__________________ het spur bijster zijn .... Don't apply logic to reason. | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
Van Raf begrijp ik dan ook de u-47 is inmiddels hetzelfde lot heeft ondergaan ,exit! Robbe is haar scheepsbestand aan het opschonen, en de minder goed lopende modellen moeten het veld gaan ruimen. Zonde, en heel jammer! Zo verdwijnt een hele serie van goed te bouwen en nog betaalbare bouwdozen voor subs...
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
|
Als het is om ruimte te maken voor nieuwe producten, dan valt de schade misschien mee, maar gezien de economie zal het waarschijnlijk helaas eerder een versobering van het aanbod betekenen.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 oktober 2003 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 54
| Citaat:
Hans
__________________ U47, Neptune, Lafayette, Typhoon, Seaview 80" en zelfbouw. We willen allemaal oud worden, maar we willen niet oud zijn!! Gr. Hans V | |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Doe eens een refresh op die pagina Hans, bij mij issie verdwenen!
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 19 oktober 2003 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 54
|
Als ik op robbe Modellsport Deutschland kijk en dan naar schiffsmodelle en dan naar U boote blijft hij bij mij staan, hoe vaak ik ook refresh. Hans
__________________ U47, Neptune, Lafayette, Typhoon, Seaview 80" en zelfbouw. We willen allemaal oud worden, maar we willen niet oud zijn!! Gr. Hans V |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo hans als je op de site van robbe gaat robbe Modellsport dan is de boot daarop verdwenen op de link die je gaf staat hij nog wel op maar geen groen vakje meer dus niet leverbaar hopelijk komt er een nieuw robbe model anders gaat het ook snel gedaan zijn met de 40 Mhz zenders gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 februari 2005 Locatie: Provincie Groningen Leeftijd: 59
| Citaat:
Hein
__________________ Houd altijd een handbreed water onder je kiel. 206, Skipjack, Deepdive, de werf; Moray en nog meer modellen | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
| Ik ben niet raf, maar ik denk omdat dit de enige tak van modelsport is waar 2.4 GHz gewoon niet gebruikt kan worden. Als een fabrikant zelf geen subs meer maakt, is er ook geen noodzaak meer om 40 MHz zenders te blijven ondersteunen.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 24 mei 2011 Locatie: brunssum Leeftijd: 32
|
hey hein omdat er steeds meer boten verdwijnen het lijkt langzaam een beetje aan het uitsterven, de consument wil tegenwoordig alleen maar vliegen. groet mick
__________________ Een dag niet gebouwd is een dag niet geleefd |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2007 Locatie: Voorhout Leeftijd: 53
|
Als je deze site intypt, dan kom je op een hele andere site. http://www.robbe.de/ Onder het kopje U-boote daar vind je dan alleen nog maar de seawolf en de U-31. http://www.robbe.de/rc-modelle/rc-schiffe/u-boote.html @Hans denk dat jij nog een oude site hebt van Robbe. Zou het ook niet zo zijn dat ze steeds meer RTR boten in hun assortiment krijgen. En ze daarom de bouwdozen er uit halen. Je merkt wel dat mensen geen zin/tijd/geduld hebben om hun boot zelf te bouwen.
__________________ Happy Hunter, Severn Lifeboat, Manhattan 74, Typhoon, Seawolf (statisch), Lafayette, etc Web-log: www.modelboten.punt.nl |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 24 mei 2011 Locatie: brunssum Leeftijd: 32
|
hey volgens mij hebben ze de u-47 ook uit het assortiment gehaald bij robbe, ze zijn flink aan het opruimen hoop dat er weer nieuwe u-boot modellen bij komen. groet mick
__________________ Een dag niet gebouwd is een dag niet geleefd |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 februari 2005 Locatie: Provincie Groningen Leeftijd: 59
| Citaat:
denk je dat nu echt dat de modelboten uitsterven? Het wordt dan wel heel erg druk in de modelbouw lucht. En de 40 mHz wordt echt niet alleen in Nederland gebruikt hoor. In België, Oostenrijk en Duitsland bv is de 40 mHz ook toegelaten. Verdwijnen zal het voorlopig echt niet omdat Robbe geen duikboten meer in hun assortiment hebben hoor. Hein
__________________ Houd altijd een handbreed water onder je kiel. 206, Skipjack, Deepdive, de werf; Moray en nog meer modellen Laatst gewijzigd door mdg; 13 december 2011 om 21:50 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |