![]() |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 november 2004 Locatie: Sneek Leeftijd: 59
|
Wie kent deze kit? U-Boot Subdog (RC-Modell) | eBay Is het wat? Ik heb geen idee wat de prijs zal worden, maar ik houd het in de gaten... Groeten, Jan.
__________________ Boatsjefarders, noflik folk. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 februari 2005 Locatie: Provincie Groningen Leeftijd: 59
|
Waarschijnlijk is het de kogelvis van Norbert Bruggen. Totaal prijs rond de € 450,00 Modell-Uboot-Spezialitäten menu GfK-Rümpfe Übersicht en dan Kugelfisch Hein
__________________ Houd altijd een handbreed water onder je kiel. 206, Skipjack, Deepdive, de werf; Moray en nog meer modellen |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 november 2004 Locatie: Sneek Leeftijd: 59
|
Bedankt Hein! Ik bedenk me net dat ik deze sub al eens in actie heb gezien in Kassel, niet met een 700 motor, maar brushless! De snelheid was angstwekkend hoog, evenals de sprongen die de eigenaar de boot liet maken... Zoiets is niet direct wat ik zoek, maar met een bescheidener motorisering, wie weet? Eerst maar eens zien waar de 'Preis' op uitkomt. Groeten, Jan.
__________________ Boatsjefarders, noflik folk. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 19 oktober 2003 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 54
|
Hallo Hein, Die van Norbert ziet er toch heel anders uit, deze heeft korte opstaande " haaien-vinnen " als roeren. ![]() hij ziet met z'n lang gerekte roeren meer op de volgende ![]() Hans
__________________ U47, Neptune, Lafayette, Typhoon, Seaview 80" en zelfbouw. We willen allemaal oud worden, maar we willen niet oud zijn!! Gr. Hans V |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 februari 2005 Locatie: Provincie Groningen Leeftijd: 59
|
Hans, wat betreft lengte is hij hetzelfde. Maar diameter is minder. Dat model wat jij laat zien heeft een rugvin en die van Norbert niet. Er zijn intussen al zo veel verschillende modellen van deze basis gemaakt. Hij lijkt er wel op. Hein
__________________ Houd altijd een handbreed water onder je kiel. 206, Skipjack, Deepdive, de werf; Moray en nog meer modellen |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 oktober 2003 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 54
| Citaat:
Hans
__________________ U47, Neptune, Lafayette, Typhoon, Seaview 80" en zelfbouw. We willen allemaal oud worden, maar we willen niet oud zijn!! Gr. Hans V | |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
foutje
__________________ Houd altijd een handbreed water onder je kiel. 206, Skipjack, Deepdive, de werf; Moray en nog meer modellen Laatst gewijzigd door mdg; 27 november 2011 om 23:45 |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
126,51 is de prijs geworden. Dat is zeer weinig voor zo een model. Koopje dus. Hein
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |