![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo marc ja ik had niet anders van je verwacht maak die boot nu eens eindelijk vaar klaar dan heb je nog een jaar om hem ook duikklaar te maken gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2009 Locatie: tussen breda en eindhoven
|
komt wel een x raf. momenteel meer intresse in iets rollends groen maar door de huidige temperaturen zakt dit ook behoorlijk in. bovendien kan op korte termijn mijn woonsituatie heel ingrijpend gaan veranderen en dan moet ik eens goed bekijken hoe of wat verder. MAAR WE DWALEN WEER EENS HEEL VER AF VAN HET ONDERWERP !!!!!!!!
__________________ als het haast heeft, moet je het door een ander laten doen |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 25
|
Hallo Marc, Dunkt me om te horen dat ik niet de enige ben met deze gedachten spinsels, haha. Heb zelf ook al iets rollends grijs. (met piepende tracks en al! ) Hoewel de hoeveelheid details op de Heng long Tiger een beetje tegen vallen. @Johan K, Bedankt voor je reactie. Die voorste roeren voegen dus inderdaad niet veel toe begrijp ik al wel. Mij viel ook op dat deze boot aardig weinig detail heeft. Op zich voor mij een positief iets denk ik,.. ben namelijk niet echt goed met schilderwerk, laat staan airbrush. Echter lijkt mij het opbouwen van deze duikboor als statische duiker ook wel weer wat hebben. (helemaal als ik het met een investering van 200~250 euro gewoon helemaal goed zou moeten kunnen doen. Alvast mijn excuses als ik veel vraag trouwens. zoals gezegt, ik heb er nog maar weinig tot geen verstand van. En ik wil ijn ieder geval in grote lijnen uitgezocht (of in ieder geval duiderlijk) hebben alvorens ik begin met bouwen. Gr, Tim
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo Tim als je vragen hebt geen probleem die zijn er om opgelost te worden en dat gaat lukken via dit forum veel kennis en er zijn reeds veel sea wolfjes gepasseerd ik noem het een "onder de snelbinder van de fiets duikboot" er zit weinig op dus er kan weinig stuk gaan een ideale duikboot om met deze tak van de hobby mee te beginnen dus laat maar komen deze vragen gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2009 Locatie: tussen breda en eindhoven
|
personen met de ballen verstand van duikboten zijn er hier wel meer. (ikke zelf dus ) maar al doende leert men. Ps ik heb geen heng long maar de oude tamiya gepard en 1 berger op leo 1 basis maar ook die zijn "onder constructie"
__________________ als het haast heeft, moet je het door een ander laten doen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |