![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Hoi Manfred. Zet een U voor de 1234 en je hebt een Type IXC/40. Maar dat wist je al Voor de anderen: de boot die tijdens de Subsail 2010 1,5 uur vermist was. De ex boot van Douglas. Wilde al langere tijd een andere sub, uitsluitend een U-boot. Eentje met meer details dan de U-47 die ik had. Toen Douglas zn boot te koop kwam heb ik em direct opgehaald. U-boats only! Groeten Merlijn |
| | |
| | #21 (permalink) |
|
Hoi Merlijn, Mooie sub die U 1234, Douglas heeft goed werk geleverd met bouwen, dat je maar een hoop plezier hiermee zal hebben. Wellicht een boei toevoegen scheelt een hoop gezoek bij onwillig onderwater blijven, perslucht blijft mooi, maar laat je ook wel eens in de steek, helaas weet ik dat ook uit eigen ervaring. We moeten toch eens wat foto's schieten als de grote boten naast elkaar liggen in het water, geeft vast mooie plaatjes.
__________________ groeten manfred | |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 mei 2005 Leeftijd: 38
| Citaat:
Dank je! Ik verwacht natuurlijk wel wat foto's. @Merlijn, Ik wens je veel plezier met de U 1234...
__________________ Het maakt niet uit HOE je bouwt, ALS je maar bouwt... | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 februari 2005 Locatie: Provincie Groningen Leeftijd: 59
|
@Manfred, bedoel je dit soort foto's? Mijn 206 is de linkse boot met de vlag in top. En dat in Duitsland! Hein Dit was in de buurt van Hannover met een treffen ![]() ![]() Deze is in Keulen gemaakt in 1989 ![]() De 7 boten van Helmuth Huhn gemaakt in Idar Oberstein ![]()
__________________ Houd altijd een handbreed water onder je kiel. 206, Skipjack, Deepdive, de werf; Moray en nog meer modellen Laatst gewijzigd door mdg; 30 december 2011 om 22:27 |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
En misschien wel ZWARTE Het is nu ZOMER mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 22 september 2011 Leeftijd: 40
|
hoogstwaarschijnlijk ben ik dit jaar ook aanwezig,weet alleen niet of dat gaat lukken met m,n russische victor 3 (alhoewel duiken kan die al )nee geintje als alles niet 100% werkt zal ik hem nooit te water laten,en een sub op het droge is ook een sub,dus bij deze tot de subsail ,al is het alleen voor de goede sfeer en adviezen ,m vr gr g,j,moesker jr
|
| | |
| | #30 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 februari 2005 Locatie: Provincie Groningen Leeftijd: 59
|
Lex, hoeveel mensen hebben zich intussen aangemeld. Het is nog maar een paar weken. Hein
__________________ Houd altijd een handbreed water onder je kiel. 206, Skipjack, Deepdive, de werf; Moray en nog meer modellen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |