![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 februari 2005 Locatie: Provincie Groningen Leeftijd: 59
|
Allemaal de beste wensen en een goede gezondheid voor 2012. Hou het droog en een handbreed water onder de kiel. Marie-Louise en Hein
__________________ Houd altijd een handbreed water onder je kiel. 206, Skipjack, Deepdive, de werf; Moray en nog meer modellen |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Vanuit een miezerig Heerenveen iedereen een fantastisch 2012 toegewenst. En dat de U-1234 komend jaar tijdens de Subsail onder het commando van de nieuwe schipper (ondergetekende) weer veilig op eigen kracht aan de oppervlakte de haven mag binnen lopen Groet Merlijn Laatst gewijzigd door Jonkje; 31 december 2011 om 19:30 |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo hier ook de beste wensen gelukkig alles verlopen zonder ongelukken dat we veel mogen kunnen varen dit jaar en vooral droog weer hebben op die dagen gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2007 Locatie: Voorhout Leeftijd: 53
|
Allemaal de beste wensen voor 2012. En dat het maar een goed vaarjaar mag worden.
__________________ Happy Hunter, Severn Lifeboat, Manhattan 74, Typhoon, Seawolf (statisch), Lafayette, etc Web-log: www.modelboten.punt.nl |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 5 september 2008 Locatie: Midden Limburg Leeftijd: 43
|
Ik wens een ieder hier een gelukkig en vooral gezond 2012. en dat we inderdaad veel vaarplezier met goed weer mogen krijgen!!!
__________________ Experience is the name Everyone gives to their mistakes ![]() Bij ons staan alle goede stuurlui WEL aan wal. Greetings Rene |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |