![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juni 2011 Locatie: Houten, Utrecht Leeftijd: 17
|
hallo allemaal, ik ben deze vakantie weer bezig geweest met mijn onderzeer en we hebben een groot deel van de elektronica hergestructureerd en het systeem werkt nu perfect. het probleem ligt nu in het waterdicht maken van de sub. Hoe kan ik het beste de ijzeren schroefaskoker aan de dop van de wtc waterdicht vastmaken? alvast bedankt
__________________ al doende leert men |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo het beste is heel stevig dat was voor de lol nu realiteit uit welk materiaal bestaat de as werkelijk ijzer is wat moeilijk messing is meer specifiek indien hij messing is de as eerst goed opruwen daar waar hij door de deksel gaat dan de as insmeren met stabilitexpress en door het gat duwen en zo de juiste positie bepalen tenopzichte van de motor hoe beter in lijn alles zit hoe minder stroom verbruik methode 2 een gat van 2 cm boren in de deksel en daar een pvc buisje in lijmen (opruwen binnen en buiten) nadat dit uitgehardt is de as opruwen en met TEC7 insmeren en door het buisje duwen alles weer uitlijnen tenopzichte van de motor het verschil met methode 1 is dat de as nu een beetje gedemt is wat trillingen aan gaat en je dit minder gaat horen gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
hallo vervang die schroefjes op de koppelingen (foto 13)eens door inbus schroefjes zoals ze der nu in zitten gaat de as geen lang leven hebben door de vibraties die deze schroefjes laten ontstaan elke mm die uitsteekt geeft onbalans ;dus trillingen die de lagerbussen extra belasten en dus snel laten uit slijten gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 juni 2011 Locatie: Houten, Utrecht Leeftijd: 17
|
hallo, bedankt voor je tips! de kokers zijn volgens mij van messing dus zal ik die methode maar aanhouden Citaat:
mvg, Ferdinand
__________________ al doende leert men | |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
hallo ferdinand bij een modelwinkel kan je ze zeker vinden kosten iets van een 2 euro en er zitten een stuk of 10 in een zakje gr raf
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |