![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 april 2003 Locatie: Berlikum Fr. Leeftijd: 48
|
Hoi, ik vond de volgende link zojuist via het Duitse Modellbau & U-boot forum omdat ik op zoek was naar meer info over het type XXI. Ik kan me niet herinneren dat iemand hier al eens iets over gezegd heeft dus hierbij: http://www.ww2technik.de/dsub_einfuehrung.htm In ieder geval een behoorlijke dosis info over de Duitse U-boten, de uitvoeringen, bewapening etc. Behoorlijk veel details en goede foto's die ik ook nog nooit had gezien. Jos
__________________ May the bouyancy be with you...... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 8 mei 2005 Locatie: Dordrecht Leeftijd: 41
|
Inderdaad leuke site (moeten we op onze site een link plaatsen??) met voor mij toch weer wat nieuwe informatie en onbekende foto's Groetjes: Mathijs
__________________ What goes down, must come up!!! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 2 augustus 2005 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 47
|
Hoi Jos Mooie site Jos, maar vanwaar deze intresse? Even iets aanzwengelen. Groeten Jan Huizenga.
__________________ Most people are more comfortable with old problems than with new solutions. Haven:SSBN-Ulysses S.Grant,Flying Fish Werf:VIIC.Hangar:FW190A,KDS450S,TREX500CF,600ESP |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
Hallo Jan, Succes met het uit de tent lokken van de ons allen bekende Fries !! Dat is al eens eerder geprobeert aangaande een nieuw project, dus ik ben benieuwd.....
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 2 augustus 2005 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 47
|
Hoi Lex, Jij als ingewijde weet natuurlijk waar ik heen wil Maar wij zijn wel enthousiast om hier mee te beginnen. Wordt vervolgt zullen we maar zeggen. Groeten Jan Huizenga
__________________ Most people are more comfortable with old problems than with new solutions. Haven:SSBN-Ulysses S.Grant,Flying Fish Werf:VIIC.Hangar:FW190A,KDS450S,TREX500CF,600ESP |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |