![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
Hallo bluppers, (ja, moet met twee b's, maar dan staat er blubber....) Ik wou toevallig de oude, elders op het forum vermelde link naar het Marine tekeningenarchief openen, en dat bleek niet meer te kunnen. Ze hebben daar in Den Helder kennelijk hun site schoongeveegd, het nieuwe adres is: http://www.marine.nl/historie/nimh/m...cht/index.html Voor een ieder die er iets aan heeft ....
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2003 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 50
|
Links kun je toevoegen aan de lijst hier op het forum Lex! Wim
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
Verrek zeg Wim, laat ik daar nou nog nooit hebben gekeken. Goeie tip! Ook om de Vaargroep-site er te plaatsten!
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |