![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Sinds een behoorlijk tijdje ben ik op zoek naar (gedetailleerde) tekeningen van een Akula of Alfa klasse onderzeeer. Via vele omzwervingen ben ik hier terecht gekomen, in de hoop dat iemand me verder kan helpen. Ik wil proberen het geheel zelf te gaan bouwen, en heb al enige websites van vaste bezoekers van dit forum onder de favorieten gezet ter ondersteuning. Iemand misschien suggesties? |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 16 april 2003 Locatie: Berlikum Fr. Leeftijd: 48
|
Hoi Nukubu, zo te zien weinig hobby-genoten die je kunnen helpen aan tekeningen. Ik ook niet trouwens, maar kijk eens in de Modelwerft uitgave januari: een heel mooi artikel over een Alfa. De bouwer heeft ongetwijfeld tekeningen of weet waar je ze kan halen! Jos
__________________ May the bouyancy be with you...... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Guest
|
Hoi, misschien kan je hier ook wel terecht. www.submarinersclub.narod.ru succes er mee en maak er wat van. |
|
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 februari 2005 Locatie: Provincie Groningen Leeftijd: 59
|
Hallo Nukubu, kijk eens bij www.Sonar-ev.de Daar staat een bericht van Andreas John over de bouw van een Akula. Ga naar de pagina en dan bij "berichte" aanklikken. Daar staat een bericht over de Akula, de Alpfa is er ook al een paar maal een bericht geweest in het clubblad van Sonar. Verschillende Sonar leden hebben een Akula of Alpha. http://www.sonar-ev.de/sonarindex/sonar_de/main_de.htm Succes Hein
__________________ Houd altijd een handbreed water onder je kiel. 206, Skipjack, Deepdive, de werf; Moray en nog meer modellen |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Guest
|
Heren, Bedankt voor de reacties. Ik ga hier achteraan, ik ben weer een stukje op weg geholpen. Op zich heb ik wel een adresje in de VS gevonden, maar dat bedrijfje geeft zelf al aan dat hun tekeningen verouderd zijn. Nogmaals bedankt, Willem |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |