![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 mei 2005 Locatie: onder water Leeftijd: 48
|
linkje dat ik via de subcommittee tegen kwam. Het wordt tijd voor een verzekering voor m'n bootje http://www.seaeye.com/whatsnew_2005.html
__________________ groeten, Ronald van Aalst "what goes down, *might* come up" |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
Moet je de nautilus bouwen he. Die heeft vaker tegen reuze octopussen gevochten.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
VOLLE KRACHT ACHTERUIT !!!! Ik zal het Lelystadse vaarwater maar eens laten checken op onverwachte levensvormen ........
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
Kijk nou, ik hoef zelf niets te zeggen. Daar is de cavelerie INFANTERIE al... (even misbruik maken van m'n mod-rechten... Roel
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Guest
|
Dit brengt mij wel op idéen........ Je hebt n.l. van die voerboten die het visvoer dumpen boven je visstek. Hmm, met een sub kan je veel nauwkeuriger voeren en eventueel kijken als er vis zit :P :P Mischien wordt het toch een goed visseizoen :P |
|
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2005 Locatie: Rijen, NL Leeftijd: 21
|
Lading Cesium meevoeren Hebben we net met natuurkunde gehad, dat spul reageert zó heftig op water dat kabiet er niets bij is!
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2003 Locatie: Hillegom Leeftijd: 37
|
Natrium kan ook hoor, doet ook boem!!! Alleen het vervoeren er naar toe wordt wat lastiger.
__________________ Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt maar je wordt oud omdat je stopt met spelen!! |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Hé Ronald, had je dit nou verwacht met je draadje ...... En ik moet Jos gelijk gaan geven, de gevaarlijkste levensvormen staan inderdaad aan op de wal ..... Wat ze je al niet leren bij de natuurkundeles tegenwoordig!
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |