![]() |
| | #31 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
En ik maar denken dat Google Earth militaire objecten afschermde... Zou het dan toch waar zijn dat de Typhoons tegenwoordig walvissen observeren?
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 februari 2005 Locatie: Hoogkerk
| Citaat:
Had jaren geleden al een programma gezien bij de Zendamateurs om via Satelieten Nederland te bekijken, boven groningen kwam ik zover dat je duidelijk kon zien dat er een neiuwe wijk werd gebouwd en je zag de auto's op de weg. Maar ging je naar Den Helder dan zag je niets van de Haven. Eenmaal was op de Vlootdagen een M-Fregat helemaal vrij gegeven je mocht met video en fot camera aan boord, nu deden wij dat wel met een kleine camere dan maakte een een foto en de anderen gingen om hem heen staan. Maar in Den Helder ligt het er ook aan wie het bevel er heeft de een is de ander niet. Toen er voor het eerst een Rus lag stond ik er versteld van dat dit een Marine Fregat was. Het schip was helemaal neuw geverfd maar volgens mij hadden ze gaten met nat brood gedicht en overgeverfd, als je daar op drukte dan veerde het mee geen staal. En dan het Gietwerk waar de Kanonnen op stonden op sommige plekken kon je er wel 4 vingers in steken. | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
Ik geloof dat Roel gelijk heeft, zie hier Den Helder: ![]() De publieke haven is duidelijk, voor de rest noppes.
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 februari 2005 Locatie: Hoogkerk
| Citaat:
Belgie zou er 2 nemen en Portugal heeft er ook twee overgenomen de gemoderniseerde met nieuwe hangars vermoed ik want de Linx gaat ook verdwijnen. Cor wil zijn M-fregat de van Nes al verkopen 250 cm lang. Blijven alleen de nieuwe geleide wapen fregatten over. Nu stappen we over op corvetten. | |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 12 februari 2006 Locatie: eindhoven
|
Hallo Roel, Ik dacht dat ik het goed zag,de marine heeft zich gemoderniseerd met stealth bootjes van REVELL in het kader van bezuiniging. proost!!! Gr.Rob
__________________ kokers naar de wind stellen |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 mei 2005 Leeftijd: 38
|
Hallo allemaal, Als je nou in dat gebied gaat kijken kom je er achter dat er véél méér duikboten zijn. Het wemelt ervan! Douglas.
__________________ Het maakt niet uit HOE je bouwt, ALS je maar bouwt... |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |